2007年8月24日 星期五

被幸福小女人tag中

噢......被幸福小女人tag中, 雖然我痳痳地like玩, 不過見係Diana tag 我而我又R唔到題目寫BLOG......

好啦好啦, 就玩吓啦......都好既, 可以又自我儉討一吓同埋旦你o地又了解我多d d 啦

遊戲規則如下:

A. 必須點名至少8個人,要用盡辦法通知各人參與這個遊戲,人數不夠的話就少點,2個以上就行。
B. 被點名的人不可重複被點,每個人只可玩一次。
C. 回答問題當中時,需自行刪除一個不喜歡的問題,更換一個新的問題,然後點名其他人來玩...
  如此延續這個遊戲。
D. 答案需在各自的blog內公佈。


開始遊戲:

寫出填寫日期:24/08/2007 

1. 如果嫁不出(娶不到)你會怎樣?

       咪整大屋企個爐灶囉...哼! 又唔屎死既~



2.   如果有機會可以讓你重回一個時間,你會選擇回到那個時間?  
      我的80年代! 集體回憶~


3. 你希望在別人眼中是怎樣的人? 
       好人, 唔通係衰人o羊 ?!

4.    如果唔駛返學/返工你會點呢?
       hea-ing 囉~

5. 如果中500萬獎金,你會怎麼花?
       提高現有的生活質數, 作出合理的投資及回饋社會

6. 你最怕的事情?
    
   個心唔想發生既事情囉

7.    你覺得邊件事係令你最難忘既?
        現階段唔知......又唔覺有~~      

8. 這輩子最想去的地方?
     
   向世界出發!

9. 最想擁有既求婚方式?
       
諗唔到, 冇idea

10. 最愛的食物:
         
珍珍, 鵝肝..............唔list啦, 都好多吓嫁bor

11. 最愛的顏色︰
         
睇情況.....depends on 件衫/對鞋/個袋等; 不過紫色, 粉色都like

12. 最愛的休閒:
         
 shopping, high tea @
 hotels, day-dreaming

13. 最愛的飲品︰
          益力多, 維他O tea, 返工就一定要飲回魂奶茶

14. 最愛的人:
          家人 & 亞仔

15. 最愛的口頭蟬:
          頂 / 妖 / "潮"

16. 最愛的小動作:
          
托頭

17. 最愛的季節:

          秋天

18. 冇題......不過又懶得加

19. 最了解我的人:
          自己

20. 最愛的節日:
           x'mas

21. 最想見的人:
          
劉華

22. 愛的定義:
           無私的附出, 不問回報~

23. 心中的目標:
          
平平淡淡, 開開心心, 食得招積, 住得舒適,  至緊要所有人身體健康~

24. 愛我的人︰
          
一定係家人

25. 最想做既事:
         
去一個任洗錢旅行

26. 當你好沮喪的時候,你會選擇做D咩?
          
食食食 + 買買買 (provided that 沮喪期唔响糧尾

)

我唔想點任何人啦, 不如就你、你、你、你、你、你、你&你啦, 邊個想玩就繼續玩啦 ~


17 則留言:

  1. 我最近唔係好得閒呀!! 不過如果要我同你玩... 都得... 可能3-5-7年先覆囉.... 幾時走呀!!! 食個晏都好呀!!!幾時呀!!

    回覆刪除
  2. 幸福小女人- Diana2007年8月24日 下午4:08

    噢.. 原來你唔鐘意玩呢個~~ 我下次會記住架啦!!! 多謝你俾面呢~

    回覆刪除
  3. 頂 / 妖 / "潮" <---呢3個字其實都係同一個字演變而成喎

    回覆刪除
  4. 我又報左到先再睇~

    回覆刪除
  5. 無私的附出, 不問回報 ↑嘩 !叫亞仔黎睇,唔使買浮誇野比你作回報架 ~ 無私咁附出就得架喇 ~~~~附出個心都得架喇, 係唔係呀 ~

    回覆刪除
  6. YY Cake : 唔一定要玩啦, 邊個想玩咪玩囉  我9月中返人間呀, 遲d 你 ~ Diana : 你叫到就 "tiger & carb" 都玩啦 大少奶 : 係呀, 基本上我講【頂 / 妖 / "潮"】都係想表達同一個心情or語氣呀 好姊妹 :  無私的附出, 不問回報 」係咁解說俾亞仔聽 :- 『你要唔自私咁買野俾我, 但係又唔好期望我一定會送返野俾你喎 』~~~ 不過呢個愛的定義的確好high level, 呢個moment我都未得

    回覆刪除
  7. 回饋社會   <-- 係咪即係買多d野助長香港經濟呀?

    回覆刪除
  8. 回來啦!﹝國語呀!唔該!﹞ 打個招呼,得明先追睇係呢幾日既舊網誌! 靚花Cindy

    回覆刪除
  9. 溫哂書啦!

    回覆刪除
  10. 做咩未瞓呀 ? 23:5x入黎探我既 ??

    回覆刪除
  11. GG, 我都好想有一個任駛錢嘅旅行 不過就要連回程日期都係depend當時心情 話delay就delay, 又可以突然去多個地方咁, 幾爽呀!

    回覆刪除
  12. 我起左身, 等學生黎學琴, 家下到我周圍游喇 ~

    回覆刪除
  13.   早晨呀 have a nice day

    回覆刪除
  14. 最鍾意你 No. 21 嘅答案

    回覆刪除
  15. GG 你爬左去邊呀

    回覆刪除
  16. 我又黎問下先: 烏gg你去左邊呀???????????

    回覆刪除