2007年8月17日 星期五

姊妹共聚 @ Zoe

某月某日

好姊妹GG行街街 (不過冇收穫, 連鹽都買唔成), 落雨C濕

當然最好的節目就係去嘆tea

 hea-ing 啦~~

今次

好姊妹GG提議去 Zoe 

之前亞So有介紹過嫁, 成日都想去,今次終於可以一嘗吓

巧................go go go 去片

去到當然order佢既招牌 Zoe Cake 啦 , 巧巧味呀, 個餅底好脆啊!!!

仲有件甜痴痴呢2個week整o左5次既 Blueberry Cheese Cake, 都好味嫁......不過, 我深信我們的餅神整出來的味道可以同佢有得flight呀......唔信 ?!  Vanlily, 不如你休息15日後整小小俾我o地try try 咪知囉

至於drinks 方面, 我叫o左 cappuccino, 而

好姊妹GG就叫 mocha

兩位埋單 ~ $150

巧relax的一個

某月某日下午啊


8 則留言:

  1. 幸福小女人- Diana2007年8月17日 凌晨3:02

    一個月後, 一個月後就有我份架啦~~ D餅好靚喎! 

    回覆刪除
  2. 幸福小女人- Diana2007年8月17日 凌晨3:02

    yeah.... 好內無做第一啦~~

    回覆刪除
  3. diana<你想食邊個tea多d先 ?? 同佢地講左, 無問題架喇, 蛋李返黎呀 ~

    回覆刪除
  4. 粗鹽如果太雪白就係化加工過 反而唔太白既先夠天然 你明坤呀冬菇整蛋糕比你食喎  

    回覆刪除
  5. oh~ 我唸個check it out蛋糕...要等夠150日後先做到喇~ 不過做比你, 第二個款都無問題既~ 明比你坤都制喇wakakakak

    回覆刪除
  6. d 餅好有心意喎!! 又好得意.

    回覆刪除
  7. Zoe 响邊架?我都想去試吓呀!

    回覆刪除