2007年8月20日 星期一

忙打掃

今日開始响地獄

 忙打掃、忙收拾

 呢3年我實在巧多野擺o左响地獄到呢, 計有 :


 
1-2個A4紙箱的 Hello mimi

 
1個A4紙箱的non-mimi 公仔 

 
1個A4紙箱的花瓶/盆栽用品


仲有大量 "mug mug 罐罐" 、 之前training notes、自家notes、"lum sum" 野 .......

我e家諗緊巧唔巧租個

迷理倉呀........

因為..........

我驚全部拎番屋企亞媽會

 x

除o左物件, 我仲要清大量

噢......原來做番個

都要一排呀 ~

 


24 則留言:

  1. 都唔係好煩姐 ... 你幾時返新工呀?

    回覆刪除
  2. GG 以你既 速,起碼執3個月啊 你由地獄爬上天,睇怕爬到你隻烏龜腳爛啊

    回覆刪除
  3. 原來你要轉工, 祝你新工作順利啦.

    回覆刪除
  4. GG 發現你係唔食皮蛋既 下次就整:  【 香蔥 三 色 甜 椒" 皮"蛋糕 】 比你 話埋比冬菇知先

    回覆刪除
  5. GG
     
    你真係要快d執喇
    等陣俾人連龜帶殼掟出街就唔好喇~~~
     


    回覆刪除
  6. GG
     
    你話我蘋果上的蝦米???  
    我就話你只係可以出現係寵物版, 又或者係 李居明 果本 奇聞 度囉~~
    點解?? 咪就係因為有隻 識講人話嘅合成烏龜 囉!!!!
     
    哈哈哈.....
     









    回覆刪除
  7. 幸福小女人- Diana2007年8月21日 凌晨4:35

    我個時辭職, last month係無乜做過公司野, 只係不停執自己野, Delete d私人email..燒返D自己有用既野落碟..攪呢D野仲忙過做公司野呀~~ 你真係要快D手腳執啦,, 仲要記得續D續D搬, 唔好諗住最後個幾日先慢慢搬呀!!

    回覆刪除
  8. 你辭咗工嘞?我都試過轉工嗰時,執咗兩箱嘢呀,有一箱係公仔囉,不過,睇嚟我都唔夠你誇張喎。

    回覆刪除
  9. 各位 : 好野  一次回番晒今篇同上一篇blog的回應   Baby Ivany : 好野, Baby 你爬第一啊  我pm o左你啦 大少奶 :  我唔屎上天啦, 我只想做番個人ma, 所以爬1個月就得啦 你~~~要~~~~旦~~~~我~~~~呀 我~~~o地~~~~遲~~~~d~~~~個~~~~距~~~~離~~~會~~~近d呀 Purple_purple : 多謝你的祝福 大少奶 : 點解你咁聰明豆知我唔like食皮蛋既 ?! 蝦米吉 : 你放心.....我會巧自信地離開地獄嫁, 哼 ! 我係索 , 當然上 名人版 啦, 哼!! 而且本人乃真材實料, 絕無任何加工/合成既成份呀, 哼!! 哼!! 哼!! 不過我為人高貴大方, 見你就來上報紙, 我唔想炸到你面燶燶咁上鏡啦 Karen : 巧, 我 你 ~ Diana : 係呀, 我會續D續D搬啦 Pinkberry :  係啦, 呢3年太無謂所以買o左巧多無謂野囉  

    回覆刪除
  10. 等左成分鐘先出哂個畫面 ~ sigh~ 我地要自備文件夾, 所以轉左去呢度, 我都改用ikea既紙, 我亦唔多私人野 ~ (不過參考書我就唔捨得掉)所以同事唔見野 都會問我拎舊野頂住先 ~ 你慢慢pack喇, 真係多左就租倉喇 ~

    回覆刪除
  11. 慢慢執啦烏芝芝. 你終於遞信....令我想起我自己....

    回覆刪除
  12. woo...gigi...u resigned la......???????  When we dine out ah...?? As I want to "eight" your resign story woo...... hahahah

    回覆刪除
  13. 恭喜哂唔駛做烏龜! 做個人都幾好架不過我想做雀仔!

    回覆刪除
  14. GG:當你一邊勞動,一邊諗住人間o既話,就會好起勁架啦

    回覆刪除
  15. 執埋佢就正式脫苦海喇

    回覆刪除
  16. 我回魂黎探你呀 ~~~~~~~

    回覆刪除
  17. oh...你辭職喇?? 恭喜你終於脫離地獄喇 pack箱執野真係好煩!!! 我之前搬位時執到炆呀!! 希望你可以快d執晒d野啦!!

    回覆刪除
  18. 慢慢執啦...長命功夫長命做. 好快地獄變天堂啦.

    回覆刪除
  19. 你唔做啦!!搵到新工未呀!! 你去邊樹呀!! 第日咪唔可以同你食午餐囉....

    回覆刪除
  20. 嘩 ~~~好似好勤力咁打掃喎! 你遲d可以去做家務助理喇

    回覆刪除
  21. 你公司有咁多位俾你放私人野嘅 諗起重返人間 --- 而家辛苦少少都無所謂啦

    回覆刪除
  22. 點解仲唔update???  

    回覆刪除
  23. 似乎真係好大project喎~幾日唔update

    回覆刪除