2007年8月6日 星期一

能源耗盡......

年紀大, 機器壞

我e家 ......

好累~ 好累~ 好累~

仲巧似有d
感冒  

爬o左幾個場已經

因為明天又有件對我來講比較大
既樹要攪

今日要巧巧休息吓先

我會try my best 盡快update個blog

GG.jpg GG.jpg

學甜痴痴咁講, 你o地點都要留條毛俾我呀
 


27 則留言:

  1. 你?點止留條毛比你咁簡單呢?簡直炸爆你啦 不過…見你去完旅行咁累就放過你 我呢d做大事既人係唔會咁卑鄙趁你無力而炸你既 休息下啦!

    回覆刪除
  2.   拿碟魚蛋黎炸你個場!

    回覆刪除
  3. 好好休息下啦!! 雖然唔知你做過咩..... 但我都好希望你無事架... 多謝你留言比我呀!!!

    回覆刪除
  4. 我2個表妹來香港自由行就好似係我自由行咁啊! 我都好攰!! i miss you

    回覆刪除
  5. 個個都炸你...唔炸又好似唔比面噤..... 努力呀... 我地幫你差差電....

    回覆刪除
  6. 等 ing 你recover~~~

    回覆刪除
  7. Honey, take care ar! :)

    回覆刪除
  8. 大少奶 : 除o左個zone, 你既行徑都巧偉大呀    我琴晚11pm , 到e家仲未recover 晒呀, 依然巧攰-ing   Tan Tan : 多謝晒啦 珍妮仔 : 多謝晒喎 , 俾咁多我 ........不如你下次用鮑魚炸我個場呀 YY Cake : 我recover晒之後update個blog你就知啦  另 : u're welcome 甜痴痴 : e.....咁你咪變o左 自由餅神  你呢期的確巧忙呀, 不過唔巧過度呀, 如果唔係巧似我咁d機器會壞呵  ~~ miss u u  臭屁 JoYz : 你留條毛過我已經好好啦, 唔屎炸我個場就好俾面啦   Karen : 你旦我呀 Honey :  x  

    回覆刪除
  9. 能源耗盡......
    咁而家情況好D未呀 ?? 恢復返你嘅能源未呢

    回覆刪除
  10. 菇菇不停為你加油. 遲D送D菇俾你補下.

    回覆刪除
  11.  冇左你地一班癲人support ... 我比人蝦呀

    回覆刪除
  12. 好番啲未呀?呢幾日公司勁忙,我都少咗上 blog 呀。

    回覆刪除
  13. 你試下浸浴鹽丫! 我去完旅行後通常累足多日架 不過…你要去金魚街買 for  既浴鹽啊

    回覆刪除
  14. 你點呀 ... 我今日放假所以可以同你msn wor

    回覆刪除
  15. 一於 ... 香蔥三色甜椒彈蛋糕

    回覆刪除
  16. 嘩, 邊有咁多條腳毛, 留條汗毛比你啦... 快d 好返啊.

    回覆刪除
  17. 你著完草就好喇 ... 大家: 我地唔係一齊著草嫁! 巧合only

    回覆刪除
  18. Mrs Cheng's Life  : 都仲係攰-ing, 不過起碼個魂魄返晒來 菇菇姐 : 咁我唯有收晒d菇菇來煮飯食啦  你知嗎.....我在著草的日子都巧掛住你嫁, 諗吓你同茄子人有冇攪笑對話 Baby Ivany : 我巧支持你既行動 ......快d go go go   另 : 好野, 我o地可以多多談心啊, 呵呵呵 Pinkberry : 都仲係攰-ing嫁, 你咁忙都留腳毛俾我, FanQ 呀 大少奶 : 耶~~ 金魚街咪巧多金魚佬囉......我係一隻咁索既 , 巧易俾人捉o左嫁  除非有罐石油氣傍吓身啦 另 : 食" 香蔥三色甜椒彈蛋糕"會係人間酷刑 亞B : 多謝汗毛.......well, 係留o羊毛我都歡迎嫁

    回覆刪除
  19. 各位 : 係呀係呀, 巧合 only 咋 Baby : 唔知有冇狗仔跟我o地呢 + +

    回覆刪除
  20. 索既  === 無著衫既  ===  無殼既  

    回覆刪除
  21. 我都好busy,但我要炸!

    回覆刪除
  22. 照cindy咁講..........GG真係好索 因為佢比我打爆左個殼 話明係 ......【第九類危險品之爆王姊妹花】我實會跟住炸   Boom Boom Boom  

    回覆刪除
  23. 其係你係唔係哂命咋, 我溫書就話溫都癲ing啫 哼, 一於炸你~~

    回覆刪除
  24. 你地唔好蝦 啦 ...

    回覆刪除
  25. 我來留低幾條毛俾你喇

    回覆刪除
  26. 露絲公關手記2007年8月7日 晚上11:57

    腳毛來了 ~~~~~~~~~

    回覆刪除