2007年8月16日 星期四

老友飯局 @ 清亭燕萍越南菜館

8 月 14 日

同老朋友中學同學P約o左巧耐 (都有3個月了) 終於可以見見面

老朋友就是有這點好, 好understanding我d性格

咁耐唔見都唔會

同埋一傾又係咁 bi-li-ba-la

當然今次又主力傾番我既【火屎事件】始末同埋來緊既 changes

由於本人已到糧尾, 所以我要求唔可以去咁貴既地方

(嘩哈哈
, 又係同老朋友先可以咁直接講自己既難處)

至多只可以去Pokka Cafe / UCC 既 level 咋

原來UCC已經 closed, 點解呢

後來老朋友帶了我去呢樹

ò (佢話呢間野以前响總統戲院附近的, 巧多人幫襯嫁, 噢.....我唔知道呀, 第一次try 咋
)

 

well......環境普普通通啦,都ok乾淨同埋幾多位子,  不過佢o地安排我o地坐果d只限兩位既枱仔 (巧細耶~)

我o地叫o左 【咖哩羊腩飯】

==> 咖哩羊腩一般啦, 不過d飯巧硬

 

出名的【牛油雞翼 】

==> 個味都ok
......但是巧熱氣呀, 我e家又有d喉嚨痛-ing tim
 

賣飛佛【炸軟腳蟹】

==> well, d粉厚o左d同埋要靠個醬先有味

【清炒白菜仔】 

==> 我至like呢個喎
 

我order的【咸檸檬梳打】

==> 個咸檸的確巧咸, 不過唔夠凍

埋單兩個人平均 $100/位

umm......呢間野我只覺一般可以啦, 不過我o地閃既時候原來都巧多人等位呢 ~

不過唔緊要啦, 因為我o地只係在乎有個地方吹吹水ma

***********************

P.S. 老朋友P問我邊樹做西裝好 (佢男朋友仔想做呀), 我唔知道呀
........唔知你o地又知唔知呢

 


15 則留言:

  1. 代表 【第九類危險品之爆王姊妹花】炸~~~

    回覆刪除
  2. 嘩!Pokka Cafe / UCC 既 level 咋!起碼未去到食雲吞麵彧挨麵包呀!

    回覆刪除
  3. 哈哈哈哈哈 Cindy係我好幫手、炸你駛乜親自落手 上次我就係駛青亭食牛肉河,跟住就..................... 登龍街間"和越式"好味d架

    回覆刪除
  4. §A­Ó¯QÀt¥J¤X Å¥¤é¨£ 啦!

    回覆刪除
  5. 幸福小女人- Diana2007年8月16日 下午2:12

    呢間我都成日去,,不過我只愛佢既生熟牛肉河咋,, 其他都麻麻!!! SORRY,我唔知邊到做西裝好... 大少都係係 Cheap cheap G-2000買咋!

    回覆刪除
  6. "和越式"我真係好想試!

    回覆刪除
  7. 你d老朋友三個月唔見一d都唔算耐呀 我好多老朋友一年先見一次 不過一見面就停唔到口架啦!!!! 鄭生d西裝全部都係成套買呀 !!! 所以未試過訂造喎 !! 無得介紹 如果買成套西裝都可以介紹下!!  

    回覆刪除
  8. 你糧尾都仲可以pokka cafe已經好勁. 你記得我講過我係無出左糧呢回事嘛? 我糧中都去唔到架啦. 哇哈哈哈))))))))) 我係咪當正你係老死呢????

    回覆刪除
  9. 我今日又係同中學同學仔出街wor ... 你睇下cindy個BLOG ... 我已經幫你報埋仇喇!

    回覆刪除
  10. 係好姊妹既拉齊人馬去炸果條無自己徽號既 Ivany ,哼! http://hk.myblog.yahoo.com/cindy-marco/article?mid=12950

    回覆刪除
  11. GG你即係唔幫拖啦?

    回覆刪除
  12. 唔幫拖後果!    

    回覆刪除
  13. 我都 耐無食vietnam野

    回覆刪除
  14. Jim's Tailor 都唔錯架... 袁公子o係o個度使西裝既.. tel: 2789 0751 ( 金鐘店)  2721 9062 (TST)

    回覆刪除