2007年3月1日 星期四

增長達雙位數字…..

由於舊年雙春兼潤月, 本人投資响「紅色

炸彈」嘅股數比往年超出好幾陪
(合共投資達13), 成歷年新高

好彩我投資同回報成正比……..直到目前為止共收利是HK$3,070 (仲幾年有幾封to be rec’d

),
所以今年嘅利是收入比去年有雙位數字嘅增長 (ñ22%)……

[
: 其實以前我冇咁多利是收入嫁 (最多一千蚊左右到), 呢兩三年就多得亞仔law
Thanks....hehe,
佢今年仲幫我同佢公司嗰大佬
&同事逗埋
tim
]

 

 照咁睇, 我收多567年分分鐘可以回本喎……

 <--- 好無聊的 , but I'm lovin it

 


6 則留言:

  1. 你就好啦,我一定冇咁多呀。

    回覆刪除
  2. 我都有咁上下收入, 不過我係靠自己既 ~~

    回覆刪除
  3. P女 : 我以前都冇咁多嫁....d 親朋戚友通常都「係咁意」俾封利是仔嫁咋.... 好姊妹GG : 靠自己賺咁多 .......叻叻叻

    回覆刪除
  4. 多我好多wor, 我兩個人加埋都冇你咁多

    回覆刪除
  5. 我鐘意你副相呀 ............放大D呀馬.........型D呀

    回覆刪除
  6. Ivany: hehe.....我之前投資o左一筆, e家有d收成咁law mRS cHenG 's LiFe: .....好, 我返去攬大佢

    回覆刪除