2007年3月26日 星期一

為了靚靚

琴日巧乖乖咁去扮靚

:-

朝早先做用o左3個mTm products 扮靚:  去死皮gel, 清潔mask同埋水份mask

下午逗完利是就的起心肝去m.a.c到修眉

夜晚就做o左個

丹堤玫瑰美白mask
, Crabtree hand therapy 同埋油指甲

 

不過我e家有興趣出去做facial呀, 因為我個按摩師同mTm個consultant都話我要通淋巴, 但是mTm要成千蚊一次, 巧貴耶......唔知做會唔會有幫助呢?

 


5 則留言:

  1. 淋巴唔同運動既 ? 不過當然有時間去做下運動係好架 ~

    回覆刪除
  2. 如果你想通淋巴, 我可以介紹去我美容院, 每次 45 分鐘 $160, 但可以上半身 / 下半身, 做整個身, 就要 90 分鐘. 不過通淋巴, 可以將身體毒素排走, 連雀斑也少好多, 結婚前, 我已做了 2 次, 但還有 3 次, 因我只買了 5 次 package. 但另一位好友介紹一位按摩師, 好可以上門做, 每次 $120 / 1 hour, 我還未試過, 因為太繁忙... 今晚我會去美容院做facial, 我們現在年齡要努力keep 住    

    回覆刪除
  3. 好姊姊GG : ummm......我會响5月天開始去番Physical做 小鐵 : 你是指body massage 嗎? 我e家都有join package呀, 佢都有話下次同我通淋巴呢~

    回覆刪除
  4. 幸福小女人- Diana2007年3月28日 凌晨4:11

    你好勤力呀!!! 我好耐無做自己做MASK啦!!!  我都無乜試過出去俾人做facail..因為我坐唔定, 要我訓係到兩個鐘, 我會死!

    回覆刪除
  5. GG, 但係我有d friend話通淋巴其實冇用架~

    回覆刪除