2007年3月6日 星期二

9型人格

今日雖然巧

做paper (其實呢一刻叫做寫好自己嗰part, 但是都仲有好多area可以fine tune嫁), 但係嗰心就好想寫blog同埋掛住d blog 友, 所以間唔中都上網探訪佢o地......其中就去o左笨B媽媽到 (hehe, 又幫笨B媽媽做宣傳易, 快d俾佣我啦).......

琴晚星期日檔案講9型人格覺得巧interesting, 咁橋笨B媽媽post o左有關料, 今晚食飯嗰陣d同學仔又傾呢個topic....好, 返屋企就即刻test 吓, 一開個test, 發覺原來早幾日公司個同事send過俾我, 不再我決定做多次, 睇吓個答案係唔係一樣..........





嘩................

2次個結果..............

................都係...........

...............

一樣 ...............

我係6號仔【忠誠型】呀

即係.........







你會是一個很好員工,因為你很忠心盡責。安全感對你都很重要,因為當遇到新的人和事,都會令你產生恐懼、不安的感覺。基於這種恐懼不安,凡事你都會作最壞打算,換句話說,你為人都比較悲觀,也較易去逃避了事。

 

害怕、憂慮、猶豫
忠誠型的你們,真可用一句俗語「擔X(不太文雅,不打出來了)唔偷食」來形容,你們的服從性很高,所以少有冒險精神,也不會行差踏錯。你們表現得忠誠,是因為你們害怕,對很多事情皆憂慮,很多時都向壞處打算,所以做人很謹慎

同一原因,由於害怕做錯決定,所以當面對決擇的時候,你們大都顯得很猶疑,心大心細

適當的憂慮能保護我們,但若過份憂慮則會阻礙我們前行!留意留意!

 

心情highhigh
快快樂樂的第六型能引起別人強烈的感情回應,因他們都親切可愛、友善、調皮、熱情。不單如此,他們對朋友很忠實,朋友和家人對他們都非常重要,所以他們會致力與不同的人維持持久的關係。在眾多的人際關係裡,信任和長遠的友誼是很重要的。

 

情緒downdown
忠誠型的人的不安感頗強,很多時要通過與朋友的相處去肯定自己。所以,不難理解他們對朋友是頗依賴的,很想時刻有朋友在身邊,去平服自己的不安全情緒,不能獨立處事。另外,第六型也是敏感的人,尤其對身邊人的

 

朋友看你是
「好盡責」、「對朋友好好」、「好依賴朋友」、「好似對自己無咩信心」

 

提升有時努力努力
走向「九仔」,能順其自然,信任身邊的人,並願意放下自己拘謹的態度和防衛機制。

 

後退有時注意注意
會走向「三仔」,變成工作狂鹵莽地做事,為求目的,不擇手段。


8 則留言:

  1. 原本真係咁hit, 咁多人講 ... 我係7號仔呀

    回覆刪除
  2. 啱啱早排讀書都有讀過 9  型人格。

    回覆刪除
  3. hi..hi..nice to meet u...

    回覆刪除
  4. GG:哇哈哈 ~ 原來你係忠誠o既 6 號仔 ~ 多多指教啊   哈哈 ... 「擔 x 唔偷食」呢句個交叉係你打架?   ~ 呢個都係一個美德o黎架喎,應該 bold 左佢兼放大丫嘛

    回覆刪除
  5. Ivany : e......唔知7號同6號夾唔夾呢  well.........我會巧忠心睇你個blog嫁 辣妹~Pinki : 咁你係幾號仔呀 Koey : Nice to meet U2 笨B媽媽 : 唔係 我寫嫁..........況且, 如果我擔 x一定唔會 ..........不過, 擔「珍珍」就

    回覆刪除
  6. 禽日又唔得閒, 之後晚上blog又唔知咩事, run好耐都唔郁 ~~仲登入唔到..放棄去左zzzzzz

    回覆刪除
  7. 我都有玩呀! 我係自我型, 藝術家脾氣

    回覆刪除
  8. 好姊妹GG : 得閒試吓啦, 睇吓講你準唔準........我有80%準喎 Madame Pi : 唔知係唔係你住响法國嘅原因呢.........我自自然然都覺得你有藝術家嘅style喎

    回覆刪除