2007年3月17日 星期六

戰狼300

琴晚同d新同事睇呢套戲......

  <---都幾好喎...... 我俾3.5粒

晚飯@ 彪哥  ()
 <--蠔仔餅: 好一般

 <-- 炒蟶子: 好味
 <-- 炸鮮奶拼京都骨: 炸鮮奶好好味, 京都骨一般law

 <-- 好spicy 嘅翼, 都ok好味嫁

 <--金沙翠玉瓜: 以黃金蝦嘅手法整翠玉瓜, 超好味

 <--魚蓉粥: good


 <--薑汁炒芥菜: 好味, 好爽口

 <--蒸3色蛋: standard

吹水@citysuper@apm
 <-- Mos cheese burger: 第一次食, 不過味道一般咋~

 <-- 滿記白果糖水 : standard 啦

 


7 則留言:

  1. 我準備睇呢套戲 ... 希望我鐘意睇啦!  

    回覆刪除
  2. 我鐘意碟聖子喎

    回覆刪除
  3. 我睇中碟chicken wings !因我鐘意d 蒜香 ~

    回覆刪除
  4. 炒蟶子好味呀!

    回覆刪除
  5. 我入黎留低條毛先 ~~~~~

    回覆刪除
  6. 各位blog 友: 多謝留言呀 唔好意思呀 , 我今晚响學校11點先走, 成12點先返歸, update 完3篇blog之後已經巧 , 未能立即回應你們, 我一有時間就會回應你們嘅

    回覆刪除