2007年3月14日 星期三

諸事不宜

…………唉~

 

琴朝早响地獄收到個電話

:

 

對方: , 唔該GG

 

: ………(內心: , 洗唔洗咁早有宣傳易呀, 仲準備答: 唔需要, 唔該, bye bye~)

 

對方: 我係電腦部打來

 

: (心諗

: o羊樹 ?!  我响18層地獄唔洗同你交手喎)

 

對方: umm…..o地發現你上網嘅頻率好高, 好多都係non-business related...

 

:

 ai ………ai………..
………….. (心諗:
大檸樂
…….咁响地獄咪冇得updateblog, 冇得睇&回應人od blog blog law…..vanlily 大少奶巧多時都會响朝早update 嫁喎, 咁咪做唔到no.1 law…..
)

 

 

(繼續….但係個心仲諗咁…….咁笨B媽媽, 好姊妹, Ivany, Diana….同埋好多新識嘅blog友點算) : ai………..咁爭係開住個網都唔得呀 (仲响樹死撐)

 

對方: umm….咁其實你上網每click一下郁都會到條boardband, 咁個report show 到出來, 咁近期發現你上non-business related嘅網好高, 唔係爭係開住個網

 

( law ) : umm…..咁有冇話响olevel 叫過多咁呀 (希望套到料仲可以上少少咁啦)

 

對方: ai……你唔洗擔心, 其實我o地係怕上呢d non-business related嘅網會感染到virus, 再將d virus 傳俾其他人 (心諗: 冇防火牆嫁mei………不過唔敢再問)

 

: ….orr (收線

)

 

…………
呢到8成地獄之友都係咁啦, 點解得我收到call ……….
即係呢期風聲鶴唳唔好上網住啦
……….., 我响地獄仲有o羊人生樂趣
!

 

 

小啓: 各位blog , 呢期GG可能會少o左探你o (希望可以tune 到夜晚上網探你o地啦), 我會巧miss o地嫁…..

 

 

 


10 則留言:

  1. 幸福小女人- Diana2007年3月16日 凌晨2:33

    你好慘呀!  你公司竟然會有人check住你地上網....我會明白你架啦... 你得閒先上黎啦...保住飯碗緊要呀!!!

    回覆刪除
  2. you come to visit us when you are free lah, the job is more important ah!

    回覆刪除
  3. IT哥哥以前都知我上過咩網, 攪到我都少上去.. 續上次yahoo blog事件, 我更少上網...什至係用電腦..怕怕lu~

    回覆刪除
  4. 唔緊要雖然你夜先有得上網,但我會掛住你架

    回覆刪除
  5. 吓! 你公司居然有 check 住你哋上網架?咁都係放工返屋企先 update blog la,安全啲呀。

    回覆刪除
  6. 乜真係check 到嫁???  咁變態既~~~ 小心為上

    回覆刪除
  7. GG:哇哈哈 ~ 你一定係o係大公司做哩 ~ 如果唔係,o的 IT 男邊樹咁得閒 run 埋晒o的咁o既 report   我覺得都幾冇私隱啊 ... 不過冇計喇,學你話齋,地獄丫嘛

    回覆刪除
  8. 吓???!! 咁我會唔會事嫁???!!! 唔更要喇~ 你有心就得喇~ 返工都係專心做野好 我都係唔上咁多喇~

    回覆刪除
  9. 各位,公司既server的確係會知上過咩網, 爭在老闆是否要佢地report ! 我公司係用自己名先login再入password, 所以邊個上某網都一定會知 ~ (雖然我地可以search資料既, 不過...而家blog/ forum果d我都少入為妙 ~)都唔知幾無人生樂趣 ~ (另一GG報告完畢 - 估唔到我既twin姊妹都同我有同一命運.....)

    回覆刪除
  10. 哦!!! 嘩!!!乜真係會check架!!!! 咁呢排你真係要避下風頭啦

    回覆刪除