2007年3月2日 星期五

H&M 期待-ing

佢下個禮拜六(三月十日)响中環皇后大道中70號連卡佛大廈開幕呀

.....

Picture

呢期巧多報章雜誌都紛紛介紹佢呀, 話佢比Zara更平更正......而且個M & Madonna 系列我非常期待-ing.....

不過我估開幕初期會巧多人law.......我shopping至唔鍾意人山人海, 買衫喎......點同去街市呢?!  情況就好似嗰d開倉日咁.....咁迫咁多人, 我一定唔去呀.....而且我有婆仔性格, 見人搶購我又會唔理 3 x 7 = 21 盲目搶埋一份, 之後就會巧後悔買o左d咁嘅野......

umm.....最好就請日annual去行, 行完就去high tea先.........


沒有留言:

張貼留言