2007年3月27日 星期二

開心2件樹

嘻嘻…….可能以下係d小樹一則, 但是我都巧開心

~

開心1件樹

……農曆二月仲有利是收

第一封 from 同學仔 sweet 巧有心

咁放响我個
locker, locker 我已經超過2個月冇開過law, 如果唔係要放低本書借俾舊同事, 我都唔知道呀……..睇怕要4月尾番學校讀書先至知law

 <--連亞仔都有tim~

第二封 from 女友S上次做伴娘d相終於ready lu, 由於新年期間我o地呢班姊妹巧難夾時間, 攪攪吓攪到e家先得閒去佢屋企睇相& video………同埋逗利是, 由於唔想四梳蕉上去(我 + 亞仔), 於是買

o左我至like 嘅長柄士多啤梨&藍莓, 希望佢like啦

開心2件樹

 

真的估唔到亞仔會陪我online

搵豬料成粒鐘.....雖然dinner 過後佢已經整o左個dual-mon出來, 我一路上網, 佢就一路"所謂陪我"而自己就响另一個mon 樹睇波 不過.............都算佢啦, 如果唔係...............


8 則留言:

  1. GG 嘩!3月都仲有得拆利是都幾開心喎!

    回覆刪除
  2. 嘩 !同學仔都有利是比你呀, 我有d叫熟少少既糖都無粒喇 ! (仲叫我幫佢轉值日...~~~~呵呵呵 ~我唔換, 因為咁樣我就會連續3個星期六都要返工 ~~)

    回覆刪除
  3. GG:哈哈,我今日都畀左兩封利是我一位舊同事 ~  我o的利是唔係周圍派的 (慳得就慳 ),但對於某些朋友,我係追住畀佢地架

    回覆刪除
  4. 大少奶 : 係呀, 巧開心呢.........特別係同學仔嗰封, 佢巧有心, 我surprise呀 好姊妹GG : 嘩, 佢o地...........   噢, 你連續2個星期六都要返工 我的確好like曾特首提倡嘅5天工作日呀, 如果唔係, 我o地公司都唔會follow呀 笨B媽媽 : 你都的確巧有心喎  唔知會唔會他朝有日笨B媽媽利都會追住畀利是我呢  期待-ing

    回覆刪除
  5. 嘩!仲有利是收 ,你就好啦。

    回覆刪除
  6. 嘩...仲有得收利是呀? 好好呢....我最近收炸彈zar~

    回覆刪除
  7. GG, 你就好啦, 我今年D利是指數真係... 大插水呀~~

    回覆刪除
  8. Pinkberry~~粉紅莓 : 係呀, 好開心呢 TanTan : .........我收 而你就要俾 咪咪吉 : 因為你同龍少去旅行ma, sweet sweet

    回覆刪除