2007年3月13日 星期二

$7 晚餐

雖然我成日都洗錢亂買嘢, 但係我間唔中都會好似好慳家咁

 (......我係有d婆仔性格
嫁ma)..........

其中之一就是响番學日子食呢個

$7晚餐, 我每次買完都覺得自己好乖、好慳家咁
(<----. +surprise.....之不過可能响未返學之前已經洗o左錢)

ò又平又好味嘅菜肉飽配熱咖啡

 

 <--個飽皮唔厚、 ok薄、 個d菜肉好好味 , 唯一唔太好就係個飽皮中間黏口o左d, 不過佢只售$7, 所以我會接受 ..........如果佢係$70, 我就會話 law


9 則留言:

  1. 夠唔夠食嫁?? 似早餐多d wor

    回覆刪除
  2. GG:我屋企附近都有檔賣上海包點的,又係好平 ($3-$4),但勁足料勁好味架 ~ 諗起都回味-ing ~ 遲o的搬去新界就冇得成日食 lu

    回覆刪除
  3. Ivany : 都夠食嫁  平時我就巧大食.....但係番親學就可以唔洗食太多, 可能驚 啦 .........講真, 我朝朝份早餐都好大份嫁喎.....哈哈! 笨B媽媽 : 我諗 以你求知欲咁旺盛(仲响青春期嘅階段 ), 遲d搬去新界做吓research, 一定可以搵到賣上海包點嘅檔口啦

    回覆刪除
  4. GG 我都好鐘意食菜肉包, 但係當佢地一凍咗就好難食架喇~ 所以, 一買就要即刻食! 但係, 唔好飲咁多咖啡呀, 飲得多好易老架!

    回覆刪除
  5. 哦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!你同我同一間學校喎!!!!!!!!

    回覆刪除
  6. 未返學之前緊係洗錢啦! !!!!!!!!!學校附近勁多引誘 !!!!呵~~~~~我成日都被引誘成功架

    回覆刪除
  7. 咪咪吉 : 係呀, 我買完會即刻 , 一路上堂一路食, 哈哈! 唔飲咖啡, 我會 喎..... mRS cHenG'S LiFe : .....我o地快d相認啦~

    回覆刪除
  8. 返學,我哋通常都會食 $6 燒賣、$5 手卷 or $10 魚蛋粉囉。不過,都會買吓不少零食邊上堂邊食架,hehe~~。比例嚟講,我都算係捨得買嘢、冇咁捨得食嘢架。因為買咗嗰樣嘢可以成日對住或者著上身,但係食咗好似好快冇咗咁。

    回覆刪除
  9. $7 dinner!! not bad!!! 我都好鐘意食菜肉包ga!!!~

    回覆刪除