2007年3月24日 星期六

Jenny Bakery – homemade cookies

之前睇 mRS cHenG 's LiFe blog講開Jennyhomemade cookies, 見自己都巧耐冇食過, 於是嗰日行完花展之後就上o左去人流稀疏嘅銅鑼廣場 (注意: 唔等於銅鑼廣場bor) o24mix俾自己同

honey, 18mix俾仔媽食 (係佢介紹我食嫁
)

 

d cookies 真是巧香巧鬆化, 比起之前嘅至愛cookies (响馬交買嘅樂宮開心果cookies) 更正……..佢早排x’mas 同新年多order, 銅鑼灣分店直情唔做門市tim~

不過, Jenny仲有一樣seasonal嘅「鳳梨酥」都巧得

, 不過呢樣嘢唔係成日有得賣, 佢要等d菠蘿"當做"先至會整, 我只係食過一次咋, 嗰日問個sales 姐姐佢都話
唔知幾時有
,
巧懷念-ing

註: 4mix $50 ; 8mix $75


4 則留言:

  1. 又黎Jenny Bakery ... 我都唔知係邊度添~ 頭先仲係CWB ~

    回覆刪除
  2. 幸福小女人- Diana2007年3月25日 凌晨4:19

    我都覺得好好味,, 但唔敢成日去買, 因為咁香咁鬆化,, 係一定用左超多牛油!!!  對我黎講, 我唔可以食咁多... 唔制呀!

    回覆刪除
  3. 好姊妹GG : 你去呢條link到睇吓啦   http://www.openrice.com/big5/namesearch.htm?inputcategory=cname&inputstr=jenny+bakery&district_id=99 幸運小女人 - Diana: 其實......... ..........我都唔可以食咁多嫁, 所以今日同d同事一齊分享, 大家都 得巧開心耶~

    回覆刪除
  4. Jenny Bakery 好似赤柱都有?  好好味架,等我有機會都買黎試下先!

    回覆刪除