2007年3月26日 星期一

Romeo & Juliet

星期六返學開完會就趕住去沙田大會堂, o左女友T ballet

,
發覺e家比起早幾年真是多o左巧多人睇
,
o地嗰日睇2:30pm 嗰場都差不多full house, 相信同近年d父母著重多o左小朋友藝術嘅培養有關....

講開藝術嘅培養, 我亞媽都算係先驅, 早响xx (雙位數字) 咁多年之前已然俾我去學ballet
,
佢話我兩、三歲嗰陣成日對住塊鏡扮跳
ballet
,
於是佢就問我鍾意
ballet piano (因為亞媽本身想我學琴多d), 而我就同佢講ballet d, 因為有得著靚靚裙仔 (哇哈哈
......
我浮誇、貪靚嘅性格响巧細個嘅時候已經浮
o左出來啦
),
就係咁樣學o12, 因為嗰陣一個禮拜要去成3, 但是自己覺得F.4之後d學業成績追唔上
,
於是就停o左跳舞, e家就覺得好可惜law, 應該考埋最後一張advanced level 嘅試, 咁好似完整d……又或者應該去學琴, 咁樣到e家都仲可以做吓兼職
教琴
ma,
唔似我ed骨頭打晒鼓ar......

來緊5, o地仲會睇另外一套「風流寡婦」tim, 期待-ing


1 則留言:

  1. 幸福小女人- Diana2007年3月28日 凌晨4:09

    我細個都有學過ballet,,但只學左兩年咋!!!

    回覆刪除