2007年3月20日 星期二

失望-ing @ 花展 & H&M


琴日請o左日假同至

女人去扮闊太太
......

行程一: 去花展

晨早9點幾去到, 一睇

........失望......真是 一年比一年
, 成個場嘅怖置 / 位置冇o羊點變........o個條香港龍嘅花牆幾年都响樹, 個鬱金香花海, 條木橋, 嗰d小園林setting都冇驚喜law

(p.s. 張sd card 响公司到, 明晚先post番相
)

行程二: 去H&M朝聖

再次失望.....d 衫嘅cutting, quality 同埋d款都係so-so.......當然 M by Madonna 系列

係比較好d.........只不過我去到見到一d購買慾都冇

但是都有巧多OL响樹買, cashier 大排長龍........俾我揀, 我自己就鍾意ZARA多d law


原先仲以為至少行3粒鐘以上, 點知行o左1個鐘到咋.............之後食o左個水準依然keep到嘅「永樂園」熱狗, 只售$7

行程三: 食High Tea (另有High Tea
)

行程四: 探曉琳BB

 抱佢行o左一陣.............嘩, 佢巧重呀

行程五: 去仔媽到攞高雄手信 (即將另有)


5 則留言:

  1. 幸福小女人- Diana2007年3月21日 凌晨1:49

    下, 花展失望呀?? 我聽日又去喎....

    回覆刪除
  2. Ivany : sor 呀, 終於出o左lu 幸福小女人 - Diana : umm...........因為我呢幾年都有去, 發覺年年都差不多, 所以有d失望law~ 不過都ok啦, 我都 o左200幾張相呀, 我估你會 得仲多tim

    回覆刪除
  3. 我到而家都未去H & M,因為而家仲好多人 加上好多人話唔太多、車工差

    回覆刪除
  4. 大少奶 : 除o左童裝, 我真是覺得非常一般law (有d似我冇買巧幾年嘅esprit咁........) d車工的確差  如果要排隊入去就真是唔值.......你等遲d冇咁多人先去睇吓啦, 希望佢入季之後d衫會好番d

    回覆刪除