2007年3月20日 星期二

High Tea @ InterContinental Hong Kong

食得舒適, 巧relaxing......

 <--中式high tea, 都有3層


 <-- 我嘅白茶  <--Honey 嘅花茶

 <-- 黑色餐巾, cool

 <-- 巧靚嘅風信子


 <--第三層: 蒸餃 (standard, 都係酒樓好味d)

 <-- 第二層: 炸物 & 批 (好味)


  <-- 最高嘅第一層: 甜品 (除o左個椰汁"jar" 咋過甜之外, 其他都好味)

價錢: $350 兩位 + 10%

========================

p.s. 佢嗰度都有西式high tea 嫁!


17 則留言:

  1. 睇見你流口水就知你食完好野太飽訓左啦

    回覆刪除
  2. 幸福小女人- Diana2007年3月21日 凌晨1:48

    幾錢位呀? 係咪weekend先有架???

    回覆刪除
  3. Ivany : 仲未 , 因為今晚巧忙-ing on 功課呀, 成12點先返到屋企update 嗰blog咋 幸福小女人 - Diana : $350/2位.  唔係呀, 我琴日食嫁......平日都有

    回覆刪除
  4. 嘩食完JW Marriott再黎high tea @ intercon, 巧浮誇耶 ~~~~

    回覆刪除
  5. 去 high tea 咁開心呀 。不過,我一向都麻麻地鍾情點心架咋,西餐啱我多啲 。

    回覆刪除
  6. 好姊妹 GG : hehehe.........你知我幾浮嫁啦 Pinkberry / Madame Pi : 其實都係嫁, 不過因為係新嘅, 所以想試吓law  佢d甜品基本都巧西式

    回覆刪除
  7. 嘩....正喎.....睇見都想食

    回覆刪除
  8. hi, gg, 先個月喺雜誌到見到已經好想試。總括而言,食物的味道值$350/兩位這個價錢嗎?

    回覆刪除
  9. Karen : hehe.......你分o左嗰d獎金夠食啦 psk_ho : 第一次見你..........係呀我都係見到雜誌之後想試嫁 .......食物的味道 + 環境 + service + 同好友一齊  + 見到鄭Ekin 係值$350/兩位嫁

    回覆刪除
  10. WAWA中西式high tea啊?! 價錢好似貴左d啊~ 但環境呢?!

    回覆刪除
  11. Vanlily : 平均每人$180到, 响5星級酒店到食, ok啦  

    回覆刪除
  12. 嘩, 好似好多野食喎.

    回覆刪除
  13. 亞B : ummm........嗰份量都ok嫁

    回覆刪除
  14. 反而呢個適合我同大少爺 我同佢唔鍾意三層都糕餅,上次 landmark唔係太好 呢個價錢都合理 我試過半島酒店,差唔多價錢都幾好,你可以試下

    回覆刪除
  15. 大少奶 : 你同大少爺可以試下啦........不過上次睇雜誌話呢個中式high tea 係做一陣子嫁咋 (...不過我唔記得last到幾時 ) 呢個價錢都合理, 特別係我平日去, 唔多人.....巧relaxing 就係見你上次話landmark唔係太好, 我行完H&M之後都係決定唔去landmark, 走過海試下law p.s. 佢嗰度都有西式high tea 嫁!  

    回覆刪除
  16. GG, 都幾貴喎~ 但係同tea buffet比, 邊樣好味d?

    回覆刪除