2007年3月28日 星期三

失而復得

..........呢種心情的確巧開心耶

~

話說上星期發覺唔見o左仔媽上次响奧地利買俾我嘅Swarovski手錬, 返轉個飾物盒都唔見, 於是 以為响條街到整唔見, 因為條錬响香港專門店到冇得買, 就連家樂嗰間水貨店都冇, 一路都巧掛住條錬
……….
點知朝早亞媽話執衫嗰陣發現條錬喎………….嘩嘩嘩, 開心到
~

所以.........我要珍惜眼前

嘅一切!


6 則留言:

  1. 幸福小女人- Diana2007年3月29日 凌晨2:00

    你真係好好彩喎!!! 係呀,, 人係要學懂珍惜架!

    回覆刪除
  2. 嘩....你真係好好彩呀~

    回覆刪除
  3. 咁個盒最後係邊度找回呢 ?

    回覆刪除
  4. So lucky ar....我們真的要珍惜呀。

    回覆刪除
  5. 幸福小女人 - Diana / 咪咪吉 / Pinkberry~~粉紅莓 : 係呀......無論係身邊人同物件我都要珍惜 GG : 個盒一路都冇唔目, 因為我條 錬用完之後冇放番入 個盒就唔見o左呀  

    回覆刪除
  6. OH~我淨係睇到 飾物盒都唔見 , , miss左頭3個字

    回覆刪除