2007年3月22日 星期四

高雄手信

話說仔媽响上個禮拜五、六、日同仔細佬&新抱仔飛o左去高雄自由行, 星期一我就去o左亞仔屋企樹攞手信, 等我响呢樹介紹吓啦……

一)    即食地瓜 -- 冬食嗰口感巧特別, 巧有蕃薯味

+

  


二)    至愛「義美」高雄直送蜂蜜蛋糕 -- 由於係直送關係, 佢嘅texture唔似响香港買嗰d咁硬, 咁有 "雪床" , 新鮮巧多……仲有go go 力味tim, 好香濃呀 ~  仔媽話呢間高雄「義美」係24小時營業tim

 

三)    義美」go go 力威化餅 -- 因為買唔到我另一至愛嘅「義美」go go mini cookies, 仔媽話買呢個試吓喎

四)    「義美」核棗糕 -- 仔媽買俾我亞媽嘅, 基本上係南棗糕, 我巧like佢嘅和紙packing, 同埋唔太,, 又唔硬, 我都巧like

 


五)    太陽餅 -- 呢隻唔係平時响台北買開嗰隻.....但仲未食

 

六)   
肉干
 -- o左返屋企嗰陣亞媽已即時一掃清, 所以冇snapshot~

七)  丹堤paper mask 100-- 50all-in-one collagen & 50塊玫瑰, 事緣亞媽最近响香港代理呢隻品牌嘅鋪頭以HK$15一塊嘅價錢買o左幾塊唔同味道&功能嘅paper mask, 佢用o

覺得幾
ok……我都用過lavender, lemon & rose , 都幾ok, 後來我o地上網發覺响台灣買會平巧多 (大概HK$4-5), 於是托仔媽佢o地睇買….不過佢最後都唔肯收我錢 (不過我會請佢飲茶補數law)………..屋企實在巧多mask law, 我個反地心吸力面膜反地心吸力面膜用o3次咋....

 

 


沒有留言:

張貼留言