2007年3月9日 星期五

想自己開心d.....^.^

起初想引用我之前嗰篇離職潮 來寫吓最近又有2個差不多同期入地獄

嘅同事將會離開、寫吓自己响呢樹嘅grey心情、寫吓自己做o左x咁多年嘢仲係好似一事無成咁.....

 但是亞仔响呢個四五六日返o左祖國training, 等著佢回來已經要

.........我唔可以再咁down, 所以我決定要寫d開心嘢先得

 剛剛睇番自己呢篇
NDS Vs Tiffany, 唔記得同之前俾建議嘅姊妹講
我終於.....






...............

.........


買o左  Tiffany lu

..........呢份係叫做自己送俾自己嘅生日禮物 (不過d資金係响利樹錢到得來 )

註: 同埸加映今年收到嘅禮物, 巧開心開心呀.....多謝各位

   <--

開心三件樹 (同學仔响情人節優先送嘅生日禮物)

 

 

 <-- from 大學同學

 <-- from 小桃子

 <--- from 同期入

嘅同事, 有一個早期已經閃-ed ~

 <--- from 同事Y (go go 力粉

)

 <--- from 同事R (古銅色來嫁)

 <--- from honey (你知我諗o左巧耐都唔捨得買呀)

 <--- from 亞仔 (e....原來佢嗰份冇 喎,

Source: http://cn.3d-gold.com/products/a05_1.htm)

p.s. 再睇番d相+食埋餐lunch+ 聽埋亞仔個長途..........成個人就 ..............


12 則留言:

  1. 露絲公關手記2007年3月9日 下午6:31

    咁多正禮物,俾著我瞓著都會笑醒啦!

    回覆刪除
  2. 又tiffany,又gucci, 巧浮誇耶

    回覆刪除
  3. 收左咁多禮物..........仲送多份禮物俾自己.....真係唔錯呀!!!! 不如以後所有節日都買份禮物俾自己咪好開心!!!!呵 你最鐘意邊份呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 遲黎都講返聲生日快樂先

    回覆刪除
  4. 嘩, 真係開心 咁多禮物, 我我我..... 可唔可以簡一份呀?!!!

    回覆刪除
  5. 令自己開心真係好重要..開心又一日..唔開心又一日...不如過得開心d~~~ 我前陣子都有d灰架...不過唔想d負面情緒影響到自己心情...所以就諗吓d開心野...GG...你做得好啱呀!

    回覆刪除
  6. 巧多禮物耶 ~~~ 幾年前已決定唔再買Tiffany (因為都已經有幾件) 之後改買cartier . 暫時未諗到下一個目標~ Godiva既古古力粉好飲嗎 ? 係既話, 等我又買黎試先 (仲有得用我ee既vip card no, 咁又有折lu~)

    回覆刪除
  7. oh! forget to say !小心古住條mobile 繩, 個button會好易甩同鬆 (我送左條比人,佢事後唔夠2個月要拎返專門店比 $整返  - 佢話公司好多同事都有此情況 ) 不過我係懷疑佢地成日開開合合先咁樣 ~ (佢地返工唔多掛住用, 我估佢地拆開黎用,所以先整成咁) 你自己小心用喇 ~

    回覆刪除
  8. 咁多禮物, 你就好啦

    回覆刪除
  9. 幸福小女人- Diana2007年3月12日 凌晨1:03

    最後都係揀左Tiffiny ar...不過俾我都會揀呢樣..heeeeeeeeeee 女人都係貪靚架啦!

    回覆刪除
  10. 你無買nds咁咪無得同我對打囉?

    回覆刪除
  11. So happy 啦 ,我都有條 gucci 電話繩,不過係 original 嘅紅緣色囉。

    回覆刪除
  12. 露絲 : 我都巧開心耶 Madame Pi : 浮誇 係...............................我的名字我的姓氏呀 mRS cHenG's LiFe : 我都想, 可惜 ........我唔係成日有咁多利樹錢呀.............我係一個冇錢嘅浮誇人ma 咪咪吉 : sure 啦 ........你可以揀, 但是冇得用之ma .............哈哈 Tan Tan : 多謝! 我o地要快快樂樂活下去 GG : 好姊妹, 我要俾十個叻  ......雖然 cartier 巧正, 我都想.........but it's far beyond my ability lu   多謝你嘅溫馨提示 我會小心, 因為送俾我嘅honey佢自己嗰條都甩過~ Ivany : 真是巧開心, 巧多謝佢o地 幸福少女人 - Diana : Yo............我舉手 & 腳讃同呀 Vanlily : umm.......咁你借住我玩番幾鋪孖寶賽車先啦  

    回覆刪除