2007年3月24日 星期六

前程似錦

琴日係同事M last day, 佢請o左

 俾我o地幾位友好, 仲有x海堂cake cake, 巧味

離開地獄

, 可以做番個人lu 祝: 前程似錦, all the best


6 則留言:

  1. 咁豪既, 食咁貴既tea! 果然係慶祝離開地獄

    回覆刪除
  2. 幸福小女人- Diana2007年3月25日 凌晨4:20

    同意IVANY... 我之前離職, 都係自己整蛋糕返去咋!!

    回覆刪除
  3. 哈哈,當年我離開舊公司嘅時候,有個男同事寫咗張咭俾我,就話我離開 "鐵窗生涯"。你同事就係離開地獄。

    回覆刪除
  4. Ivany : 係呀........簡直係重出生天啦 幸福小女人 - Diana : 他朝我離開地獄, 我都想整d handmade 嘅超簡單甜點俾同事食呀 Pinkerry - 粉紅莓 : 我都想離開地獄呀

    回覆刪除
  5. 離開這個地獄後,又跳進另一個地獄吧~~!! 加油吧~!!

    回覆刪除
  6. 小豬太 : 唔好啦...........雖然巧大機會 但是起碼會收多d 啦~

    回覆刪除