2007年3月30日 星期五

巧唔c服呀

.............個胃巧巧唔c服呀, 巧頂住頂住咁, 巧多胃氣本身想寫篇嘢食blog都要叫

唔通呢排食得太多太肥膩

 


7 則留言:

  1. 應該唔止食肥膩,可以壓力 ?? 食左太多 ?

    回覆刪除
  2. 唔c服記得休息多d, 唔好成日睇我個blog  , 因為我食d野都好油膩, 唔好為食住呀

    回覆刪除
  3. 有胃痛,記住準時食嘢呀。

    回覆刪除
  4. GG~ 係唔係因為要溫書呀? 諗起我都有D肚餓....

    回覆刪除
  5. GG 你好d未呀?

    回覆刪除
  6. 妹姊妹 GG / Ivany / Pinkberry ~~粉紅莓 / 咪咪吉 / 大少奶: 多謝各位關心啊   响我禮拜五禁食同埋呢兩日唔食咁多嘢之下, 我巧巧多了  相信早排確實食得太oily了

    回覆刪除
  7. 幸福小女人- Diana2007年4月1日 下午6:46

    係咪就M到呀?? 我有時就M到都會周身唔舒服! 小心身體呀~~

    回覆刪除