2007年3月20日 星期二

聯誼、聯誼、聯誼

哈哈, 呢個weekend我有巧多聯誼活動sss

:

聯誼一 : 做啦啦隊

剛剛嘅禮拜六由於天雨關係, 小女子係「地獄」里面唯一一位啦啦隊tim~ 好彩, 佢o地win o左呀, yeah

聯誼二 : AIA嘉年華

禮拜日同亞仔&年輕嘅同事去o左呢到玩, 嗰朝居然 過o左鐘tim 

雖然太激嘅game自己都唔敢玩, 不過嗰日玩得巧開心呀 

聯誼三: 同學仔gathering @JW Marriott

因為我o地讀嗰個系攪annual dinner, 而我o地讀嘅其中一科可以去食呢一餐免費晚餐@JW Marriott, 我 o地成班就梗係...........

去食啦~

台上d人响樹

, 而我o地就响台下 , 我o地仲討論畢業大旅行tim

3個course 嘅晚餐..........最巧味係包包 & 甜品

 

 


沒有留言:

張貼留言