2007年3月17日 星期六

多功能午餐

琴日餐lunch係一個「多功能午餐」:-

1) Farewell 同事E

2) Farewell 同事M

3) 同事M生日飯

4) 同事I 生日飯

 

p.s. 我至嘅軟腳蟹手卷e家$12咋~ 太唔記得 lu~

我o地呢幾個同事係差不多時期入地獄, 所以就特別friend 起碼大家可以d cheap 嘢

繼之前同事P响1月離職後e家又有2個走lu.........恭喜你o地呀

咁..............幾時會係我呢

  .........[
: 等你讀完書先啦~ ]


3 則留言:

  1. 峰壽司o既軟腳蟹手卷都好好味架

    回覆刪除
  2. 琴日去咗apm o個間元氣食...d sushi特別細舊...唔知點解呢?

    回覆刪除
  3. 各位blog 友: 多謝留言呀 唔好意思呀 , 我今晚响學校11點先走, 成12點先返歸, update 完3篇blog之後已經巧 , 未能立即回應你們, 我一有時間就會回應你們嘅

    回覆刪除