2007年3月12日 星期一

塔羅牌

上禮拜五同honey 去睇我o地每半年一次嘅塔羅牌……..umm, 我覺得佢講我e家嘅情況 / 心態係幾準

...... 至於講將來喎, 我就會當佢俾advice咁看待, 好嘅就會笑住咁
唔記得
o
, 唔好嘅就會諗吓
點樣盡好自己本份去做好自己
/
做好件樹, 睇吓可唔可以不時
警惕自己......
好似佢之前話過我再進修d成績會唔太ok, 於是我就俾多o左好多心機
(註: 但是我始終係隻, 所以都仲會有懶嘅時候), 好彩so far d 成績都ok.....但是
如果唔係自己可以控制嘅
, 我又會自自然然咁唔記得佢講d o……….哈哈
,
我好阿Q嫁~

之後同honey 去意粉屋到食我至愛

嘅龍蝦湯
&龍蝦天使麵, 2條女子貪所謂嘅小便宜
o
左個2人套餐……...點知食唔晒law, 好在可以龍蝦天使麵honey媽咋

 <--- 至愛嘅龍蝦湯

 <---
龍蝦天使麵 (質數比上次差o左dd
)

 <--- 2/3 要打包嘅pizza


5 則留言:

  1. 幸福小女人- Diana2007年3月12日 晚上7:04

    我無玩過呢D野, 亦都未試過去睇相,,因為知自己好易受人影響,,我唔想聽完唔開心! 個龍蝦天使麪好正咁喎! 唔好味咩?

    回覆刪除
  2. 幸福少女人 - Diana : 如果你好易受人影響就唔好lu , 好彩我就係無o羊腦袋, 唔想聽嘅巧多時講完就算..........

    回覆刪除
  3. 幸福少女人 - Diana : 龍蝦天使麪係我至愛 之一, 所以我話巧味 .........不過今次無上一次食咁好味law

    回覆刪除
  4. 我冇玩塔羅呀,不過我有去求簽囉。

    回覆刪除
  5. Pinki : hehe.....番而我冇試過求簽呀.......上次同friend去遇上特別日子話唔方便求喎

    回覆刪除