2007年3月8日 星期四

哇哈哈


終於俾我買到...............德成號蛋卷

 <--- 2 大袋, 番公司d嚇親 d同事

好味道! 好鬆脆! d 同事食完個個都good 不枉我lunch time 過番海去買(因為琴日仔媽下晏3點去到都已經sold ou)

.............hehe, 俾我發現原來有個同事住响德成號對面, 咁我就可以叫佢幫我買lu .........

ò兩款味

 

 

 <-- 個亞叔問要唔要包,  呢2盒送俾人就包啦!  佢好細心用sticker 分開牛油同椰汁味

  <-- 堅持俾我嘅收據


7 則留言:

  1. 好味呀蛋卷~我都好想食呀...不過要遲d喇..

    回覆刪除
  2. 响邊到買o架?好好食o架?

    回覆刪除
  3. 幸福小女人- Diana2007年3月8日 晚上10:23

    請恕我OUT DATE,, 呢間野好出名架? 係邊到有得賣呀??

    回覆刪除
  4. Tan Tan : 係呀, 佢呢隻巧鬆化嫁 Honey & 幸福少女人- Diana : 有關 料請去我嗰篇『 傳媒威力  』睇吓啦

    回覆刪除
  5. 我屋企都有一盒啊~ 但我覺得無講得咁好味姐

    回覆刪除
  6. 我成日經過都好似冇人咁, 原來咁出名?

    回覆刪除
  7. Vanlily : 可能我之前食唔到, 琴日又專登lunch time 過番海去買 咁可能係x我都話佢好味........... Ivany : 講真......唔係睇完亞so個節目, 嗰間嘢真係唔多起眼

    回覆刪除