2007年6月1日 星期五

相認呀! 相認呀!


我同我既巧
姊妹GG相認呀! 同場見證人有幸福小女人 – Diana 同埋Karen , 哇哈哈
巧開心呢

多謝大少奶
如果我唔係响你樹見到有個
blogger 個名同我一樣, o地都唔能夠有今天相認既一日呀

仲要多謝人氣
bloggers B媽媽VanlilyIvanyMamiMamA 等等
如果唔係
"浦"得你o地個地盆多, 我都識唔到幸福小女人 – Diana 同埋Karen

多謝
Yahoo
多謝
Parco
多謝
TVB
多謝
溏心

今次我
o地响時代既【金滿庭】見面, 揀呢樹係貪佢可以坐得耐 (o地的確坐得巧耐, 6:30pm傾到差唔多11pm
),
而價錢同食物都好ok (好姊妹GGHSBC卡有discount, o地叫o5樣野都唔洗$300
)…..
不過我
o地真係掛住講而攪到d野凍晒tim
,
我仲吹到唔捨得去
tiolet tim

, o地極速去片先:

【金滿庭】我去過幾次, 但係燻蛋還是第一次食呢, 巧味道

呢樹既小籠包幾好味嫁
, o地仲叫o排骨年糕四季豆, 可惜我"攤"o左巧耐先至食

 
 

琴晚真係巧開心呀
, 大家係咁傾傾傾 (內容响呢樹就梗係唔公開啦
),
由於大家都經常性去大家個
blog, 所以大家一見面完全冇隔膜, 個感覺好親切, 同佢o地傾計一d都唔會就住就住

(編按: GG並唔係嗰d任何人都可以傾餐包既女子(可去番呢到隱蔽OL?!睇吓), 特別係响地獄既日子浸得太耐, 個人都豬豬地, 唯一就係同巧朋友先可以無驅無速咁去傾, 但是琴日我呢d感覺番o左來呀
)

我覺得認識 bloggers 都要講 “blog ”, 响咁多bloggers 中俾我可以click中你條link去睇, 仲要响我睇o左一輪之後覺得啱feel先至會留言, 之後又要有推動力令記得成日去你樹留腳毛, 一切種種我都信係有緣份同timing既配合嫁 (哇蟹, 我呢隻double fish 又咁感性呀, 講到巧似男女朋友咁

但係我真係咁相信
)

可能有d人覺得我開blog巧無聊, d bloggers 見面更係 unbelievable, 不過我話之里

; 我覺得我開呢個blog worth , 不但可以記錄自己既生活樹為自己作個回憶, 又可以令我學到打中文, 兼且睇到一dbloggers既文章, 從佢o地樹又學到野, e家又俾我認識你o, 我巧巧巧開心啦

++++++++++++++++++++++++++++++++++++

To: 好姊妹GG, Karen & Diana

好姊妹GG: 多謝你琴晚嗰餐呀

, AA都好, 咁樣我o地又有籍口出來
吹吹水
,
o地真是仲有巧多topicsssssssssssss未講呢

Karen: 多謝你的Teresa go go 力蛋蛋, 好味呢
你平時咁乖
, 琴晚為o左我o地而走堂, 巧感動耶

Diana: 多謝你响杜拜空運到港既薯片, 巧認同Karen嗰句 : 我地三個O係香港食住(+吹住水) 等你呀

希望你同大少去北海道玩得開心又sweet


23 則留言:

  1. 等左你成朝喇 …….. 終於睇到你個 post…….. 我宜家唸緊我地幾時再出黎 hea 呀 … 不過下次最好 weekend 啦 ……..   擒晚真係好正 ….. 我都好耐無咁樣吹水喇 ……. 巧爽呀 ……….

    回覆刪除
  2. 露絲公關手記2007年6月1日 下午1:48

    我都好榮幸→收過你幾條腳毛呀

    回覆刪除
  3. Karen : 哇哈哈, 大牌明星當地壓軸出blog嫁啦 (鬼叫自己打字慢o羊) 我都巧期待-ing  不如整個 月經會 又或者 四季經會 呀 Yes, 不論snap shot同吹水都係超白金咁 爽 呀 露絲 : 俾個五我  我都巧光榮咁收到你d手毛腳毛同眼睫毛呀 哇哈哈~

    回覆刪除
  4. 終於相認喇~~~~ 係咪同blog食飯會有講唔完既話題呢? 只係講其中一個既一個post, 都可講成晚嫁!!! 要好好珍惜大家既友誼啊~ 係綠份來嫁!

    回覆刪除
  5. Yeah~我高興我個blog都係你留腳毛既地方呀!!

    回覆刪除
  6. you gals must have a lot of fun lah!

    回覆刪除
  7. 喂喂!係咪應該封利是比我先?

    回覆刪除
  8. gg, 見到你地真係開心! 咁幾時到我地city校友呀? 不過.... 你好似畢業囉...

    回覆刪除
  9. 露絲公關手記2007年6月1日 晚上11:52

    老喇!老喇 !我竟然連自己甩咗咁多毛响人度都唔知添  

    回覆刪除
  10. 四大美人gathering呀 ... 你地好叻wor, 可以吹到咁多個鐘頭! 口都乾

    回覆刪除
  11. 係呀係呀 ... 我都要利是

    回覆刪除
  12. 哈, 我覺得最奇妙係同你同名o既天邊另一半相認啊!!!! (我都為收過你千里送腳毛而 "揀"  到榮幸!)

    回覆刪除
  13. vanlily : 係呀, 我會巧巧珍惜的 Tan Tan : 唔屎客氣啦  我都巧高興你來我樹探我 Madame Pi : Yeah yeah yeah  如果我夠 去法蘭西, 我都巧想見你同你响露天茶座飲杯 呢! 大少奶 : 啋......我兩姊妹仲未有 格俾紅紙你喎  你賞面既話下次我o地就請你飲杯凍O茶過你啦 咪咪吉 : 好呀, 我遲d都會繼續番city讀書嫁 for 11月既考試~ 就响cityu見啦   露絲 : 哇哈哈  你唔係老, 只係因為再冇 溏心 睇有失落感而甩咗咁多毛响我度啫 Ivany : 唔緊要, 酒樓d茶可以無限添飲嫁ma  我o地G4 紅紙就冇得俾, 你夠薑的話, 我o地下次可以攞d口水浸屎你 Auntie Goo 菇菇姐 : 係呀, 呢d真係緣份呀  菇菇姐, 我都巧高興你响我樹放低幾両呀  

    回覆刪除
  14. 幸福小女人- Diana2007年6月3日 凌晨1:06

    我都等左你編野好耐呀!! 雖然我都係當時人, 但我都想睇下你對今次個Gathering有咩感覺嘛!!! 真係好GOOD呀.. 我想遲D我地再約多D, 再多D, 再多D啱傾啱Feel既blog友一齊出黎玩, 大攪party!!! 一定好開心!!!  你地下次幾時出呀!! 唔好咁快啦~~ 九月啦, 九月我會再返架!!

    回覆刪除
  15. 露絲公關手記2007年6月3日 下午1:48

    你想要個芒果布甸食譜出咗喇,得閒過嚟睇啦

    回覆刪除
  16. GG, 點解仲要考試? 你考公開試? 好犀利呀....

    回覆刪除
  17. 你嘅真身仍然冇出鏡喎。

    回覆刪除
  18. 排骨年糕好搞野喎!!

    回覆刪除
  19. 我好認同你講bloggers果段野呀!大家認識倒真係要有blog緣先得!唔係咁多人blog,點解會click中你條link呢? 你地巧開心呢....

    回覆刪除
  20. 親愛的,你被我tag中 比下面得閒玩下啦 http://hk.myblog.yahoo.com/ivan_bee1213/article?mid=16743&new=1

    回覆刪除
  21. 我都覺同blogger聚會,10個鍾都唔夠傾!

    回覆刪除
  22. GG:哇哈哈 ~ 查實呢,你地呢對 GG Twins 點分架?你地個樣似唔似架o者 ~

    回覆刪除
  23.  到左今時今日 ... 我都仲係潛水員一名

    回覆刪除