2007年6月26日 星期二

示範實習班 -- Part I


之前咪講過我個失望-ing既工聯會「西餅、蛋糕製作精選實習班()

, 都上o左3堂lu, 雖然次次都失望-ing, 但至開心就係試食嗰陣, 巧......旦我都post d 相出來俾大家睇吓啦

......我諗如果我有

焗爐同埋有時間既話都可以try 吓o既, 可惜我兩樣都冇呀
 ...........不過今晚都ok喎, 因為我可以打蛋, 發蛋白同埋攪麵粉呢

好......去片 :

 第一堂 --

虎皮卷】同埋【果子餅】==> 因為無得try, 我估我唔識用d焦糖o即虎皮紋同埋卷蛋卷law

 第二堂 --

長崎蜂蜜蛋糕】同埋【意式芝士餅】==> 佢o地好cheap呀, 唔買意式芝士而用卡夫芝士咋!!! 而且起初仲用o左d過期咖啡粉tim
過個蜂蜜蛋糕幾好味呢

 第三堂 --

【熱情果芝士餅】同埋【藍草莓卷蛋】==> 熱情果得6小粒, 攪到成個餅一d熱情果味都冇, 就係得卡夫芝士味
 為o左唔巧令我o地成班
(因為我o地嗰班既學費係比普通嗰d貴約$200嫁
), 師傅唯有臨時整多個【藍草莓卷蛋】


1 則留言: