2007年6月20日 星期三

木糠布甸蛋糕 – 初試啼聲版

琴晚, 我同亞仔一家人食飯慶祝「父親節」&「端午節」, 地點係仔爸話要encore喜萬年 (因為佢好like嗰隻會閃燈既豬呀), 基本上我o地叫d野同上次差唔多, 只係唔兩食條魚而改食「鮑汁扣鵝掌」 (好味呀

)
, 其實我覺得今次overall係好味過上次嫁 (而且仲平d tim, 6個人$1200), 不過佢o地覺得上次好味d……well, 真是各人既口味都唔同

食完野
, 我就拎出自家第一次制既【木糠布甸蛋糕】
「父親節」禮物 (會唔會cheap o左d呢
諗緊仲洗唔洗再買野呢)
,
食譜參考為食貓 同埋小桃子既comments, 就係冇按為食貓個食譜咁加雲呢籽及雲呢哪糖, o左方便大家食, 之前响二記買od花杯放便大家享用 (我巧驚切得肉酸嗰樣
)

以下就post o左隻閃燈
同埋我個手作仔啦 

同場仲有水晶蒟蒻
「靚仔版」, 今次用o左長柄士多啤梨同埋藍莓, 嘩個樣當堂巧巧睇, sharp-醒」(所以人靠衣妝, 仲要係有品牌係不無道理呀
)……分完俾佢o地自己唔記得同d「靚仔版」snapshot 俾你o地睇吓tim
~


【木糠布甸蛋糕】食後感 :

都幾好味喎

起初驚打忌廉打得
over o
, 因為入杯嗰陣覺得比較水, 不過雪硬之後又ok

d
餅我冇用攪拌機打碎
, 只係用雙手 + 木棍ok

我用大
size
梅花杯, 好勉強做到7 (但係當中有5杯得2/3份量
),
下次試吓用細梅花杯先, 因為我食完呢個2/3 size 都超full

唔知加o左雲呢籽及雲呢哪糖係唔係再好味d呢

在此特別嗚謝小桃子教路同埋提供器材


11 則留言:

  1. No. 1   O 耶 … 你攪到我都好想整呀 ……. 等我都去二記入貨先 ….

    回覆刪除
  2. Honey, 咁我幾時有機會試吓你嘅甜品呀?

    回覆刪除
  3. 下次我地相聚果陣我又要試.....

    回覆刪除
  4. 整得好靚呀! 我想話你知…我又係好鍾意食美心有菠蘿果款西餅架!

    回覆刪除
  5. 我都唔知幾想整木糠蛋糕, 不過都無咁多工具, 我放棄lu~

    回覆刪除
  6. 同 天蠍GG 一樣,好想整不過無工具

    回覆刪除
  7. 幸福小女人- Diana2007年6月20日 晚上10:45

    我成日都想整木糠布甸.. 但呢邊無練奶賣... 我都唔知用咩可以代替~~ 你咁有心整愛心木糠布甸.. 你未來老爺實歡喜啦.. 點會Cheap呀!! 傻妹!!

    回覆刪除
  8. 你個木糠整得好有心機啊, 一層一層好清楚! 之前我都整過木糠, 但我個版本係改哂d料.... 用oreo做底, 無煉奶, 就咁用糖咋.

    回覆刪除
  9. 我都係跟為食貓果個整呢個木糠架!真係好鬼正呀

    回覆刪除
  10. Karen : 你整啦, 對你來講係easy job Honey : 一定有雞會嫁   就你B-day啦  下個week我o地食好野我就唔整俾你食啦 咪咪吉 : No problem 大少奶 : 多謝妳讚我呀  好野, 我d口味有做大少奶既potential 好姊妹GG : 我整俾你食咪得law......不過其實唔屎太多工具咋, 有電動打蛋器就ok啦 pandayan : 你好, 第一次見 多謝你 露絲 : 唔屎太多工具咋, 有電動打蛋器就ok啦 Diana : 菇菇姐話糖都ok喎  hehe.....我琴日都係買番張card同一套Ocean Park 入場券俾仔爸同仔媽呀 菇菇姐 : 多謝你  我覺得用梅花杯巧似易d handle 呀, 細細地易整一層層喎同埋唔屎驚甩模整爛ma vyvy : 呢個cake真的比我想像中易整呀

    回覆刪除