2007年6月30日 星期六

唔識笑

我牙仔痛呀

天呀, 我想睇既牙醫全部慶回歸呀

咁我點算

我嗰兩隻爆牙個 "立" 位好痛呀

 

====================

7-1 update:

琴日周圍响屋企附近搵, 終於搵到個仲營業-ing既牙醫睇

照完x-光, 唔係蛀牙, 只係牙肉發炎 (所以流牙血)

所以洗牙就ok......

點知..........

........

十級痛

自問自己都睇過8、 9 個牙醫, 平時嗰d冇咁痛嫁ma

從未因睇牙而流淚的我响漱口時發覺眼角有幾粒黃豆咁大既眼淚

又再次令我覺得平野冇好啦

下次都係去番中環嗰間啦, !

因為牙痛,  琴日食o左3杯

 

計有 da doIce (encore 番石榴味) Godiva 同埋Haagen-Dazs

食嗰陣好開心..........

.............不過攪到今日PMS超肚痛

我就係痛到咁早起o左身


12 則留言:

  1. 點解會痛 ~~~ 蛀呀 ? 唔係金紫荊, 係返公司附近 *我地果d邊出得大場面

    回覆刪除
  2. 係唔係牙痕想食野咋! 星期一立即去睇牙醫啦!~~~

    回覆刪除
  3. 我又係有隻牙有問題呀....book左下星期四去睇...死梗喇...

    回覆刪除
  4. 乜你牙仔痛連寫字都少埋呀 .... 牙仔痛同呀仔出去食下雪糕行下街, 好快會好番嫁喇

    回覆刪除
  5. 牙痛有時係因為虛火上升而引致架,例如:成日夜瞓,指超過晚上十二點瞓覺,你可以試下沖杯比較濃鹽水含在口中,吐出來,再含,來回幾次,以及提早在晚上十二點之前瞓覺,如果冇改善才去考慮睇牙醫~!!

    回覆刪除
  6. 快d食多d雪糕啦~ 止痛呀!!

    回覆刪除
  7. 幸福小女人- Diana2007年7月1日 凌晨3:22

     無辦法啦, 你忍下啦!!! 去shopping分散注意力啦~~

    回覆刪除
  8. 好姊妹 : 因為d牙石攪到我牙肉發炎   Cindy : 等唔到睇o左個唔好既牙醫  不過好彩e家冇咁痛lu  係呀, 琴日真係好想食薯片同雪糕 vyvy : 如果係睇開個既牙醫應該唔屎担心啦 小honey Ivany : 係呀......起初真是冇心機嫁, 仲担心呢幾日點算 ........好彩超痛完e家就巧巧多 Strawberry : 我之前讀書嗰期都虛火上升而引致牙肉超痛呀, 不過今次係d牙石攪到我牙肉發炎 咪咪吉 : 你真了解我......食o左3杯啦 Diana : 冇shopping呀, 洗完牙之後見到亞仔就好番d啦

    回覆刪除
  9. 嘩!你食粥睇下好唔好d,攤凍先食啊    

    回覆刪除
  10. 牙肉發炎會牙痛既 ???

    回覆刪除
  11. 哎呀! 真係慘啊. 一定要定期洗牙啊. 否則牙周病(牙肉發炎), 蛀牙就仲痛架啦.

    回覆刪除
  12. 好姊妹GG : 果兩隻牙發炎標血呀, 所以痛law 大少奶 : 多謝大少奶呀  我食o左3杯雪糕同睇埋牙醫巧巧多啦 菇菇姐 : 係啦......牙痛慘過大病, 嗰朝成個人都 down down 地  我唔再lazy呀, 以後都係定期洗呀......唔巧旦佢有樹先睇

    回覆刪除