2007年6月22日 星期五

消暑佳品

熱屎勒勒去行街, 食雪糕的確巧涼快, 巧爽呀

剛剛個weekend終於食o左兩款好味雪糕呀

GODIVA巧克力雪糕

佢有三隻味 (1) 經典牛奶巧克力 (2) 牛奶巧克力配純巧克力碎 同埋 (3) 白巧克力配純巧克力碎 , 我就叫o左個「牛奶巧克力配純巧克力碎」貪可以食埋go go ma

原來佢可以俾乾冰take away , 佢話d乾冰可以keep2粒鐘, 於是我就叫佢take away等埋亞仔响大埔一齊食 (當時我身處CWB Sogo Godiva 朱古力俾請我食buffet既同學仔), 去到大埔d 雪糕仲好凍同硬呢, ummm…..的確好滑好go go 力味
,
不愧值$39杯啦~

da doIce

之前小桃子同亞so都話佢好味, 其實我都有飲過佢o地既 smoothies 但係未食過佢d gelato, 本身想食小桃子同亞sohighly recommend開心果 (d $33) , 不過已經買晒lu

見到有石榴味柑桔味, o左覺得石榴味同我上次去喜宴 到一樣咁fresh咁好味
,
柑桔味就酸od
,
跟住
try 埋個blueberry yogurt, yeah 好味
,
於是order o左個regular ($28 for 2 flavours), 好味呢
……
下次一定要try 吓個開心果~

資料 : www.godiva.com.hk & http://www.dadolce.com/en/home.php

 


19 則留言:

  1. 幸福小女人- Diana2007年6月22日 下午3:40

    食咁多雪糕.. 小心肚子痛呀!!!  

    回覆刪除
  2. 哇, "巧"貴架喎...................

    回覆刪除
  3. 露絲公關手記2007年6月22日 晚上7:25

    夏天最好食雪糕,我支持你 ~ 食多d,有人陪我一齊肥嘛

    回覆刪除
  4. 我已經買左兩盒movenpick既tiramisu & grapefruit + orange (巧巧味耶 ) 黎緊星期六 (即聽日)唔得, 下星期ok的說 ~

    回覆刪除
  5. 仲以為GODIVA雪糕有4種味! 我最想食belgium chocolate喎~

    回覆刪除
  6. 係喎 ~我都唔記得問幾多$一盒添~ 我買果2盒movenpick係因有得試哂好多味 & 有個冰袋送 (同樣都係有冰比我雪到返家 ) 呵呵 ~~~ 我都係cwb度買,不過係city super (係city super送既, 因我用左佢 $150 coupon)

    回覆刪除
  7. 睇到杯雪糕睇到我流晒口水 da doIce d雪糕成日都買晒dd好好味既款架...我都未試到丫...

    回覆刪除
  8. Diana : 我呢兩杯雪糕分2日食嫁, 唔會肚子痛啦, 如果可以 咪當洗腸啦 菇菇姐 : 係呀....唔可以日日食嫁  至多一個禮拜食一次啦 露絲 : 我未食都已經肥-ed啦    好姊妹GG : movenpick既雪糕我未食過呢 有o羊comments citysuper咁好有coupon送呢 咪咪吉 : belgium chocolate 要去番 haagen dazs 食啦  巧味呢 Watermonkey : 你快d try 吓啦  e家有部份百佳都買 da daIce 既家庭size呀, 巧似Taste 呀

    回覆刪除
  9. GODIVA o既雪糕我都想試呀~~~至於呢個DA DOLCE~~~唔該下次同埋我一齊去食呀~~我要食番石榴同開心果味~~~~

    回覆刪除
  10. 你前一篇的戰戰兢兢做咩呀?示愛呀?????

    回覆刪除
  11. 我都想試下呀!我朱古力就唔鐘意食勒!但雪糕又唔同喎!極愛呀

    回覆刪除
  12. 我意思係go go力味的雪糕係極愛呀

    回覆刪除
  13. 幾$呀幾$呀 ???? ee有vip折,GODIVA有折的....我上次用過了 另:因我係city super e-card會員,每季買到某一個額就會送coupon, 今季就有了

    回覆刪除
  14. 我哋星期二先去食杯 ice-cream, 再去食 tea 吖!

    回覆刪除
  15. 我上次食咗開心果味...超正呀!

    回覆刪除
  16. 睇完你食Godiva ice-ceram,心思思又想叫天皇買黎醫院俾我食tim!~~~

    回覆刪除
  17. GODIVA 出品 -----必屬佳品呀!! yeah

    回覆刪除
  18.  嘩, godiva雪糕wor, 真係好好味嫁! 做乜食咁多雪糕呀 , 係咪當飯食呢

    回覆刪除
  19. Karen : 緊係冇問題啦  vyvy : 你想知, 遲d先講啦 .....Godiva 既 go go 力味 好正呢~ 好姊妹GG : Godiva 個雪糕係$39 有VIP卡的話應該有「電視框」 Honey  : 唔好呀, 要留肚 TanTan : 琴日又去食, 但是開心果味又SOLD OUT 呀 Cindy : 如果你乖d, 天皇會買俾你食啦 Mrs Cheng's Life :係呀, 真係好味......但係又好貴呢    小 honey Ivany : 係呀 Baby, Godiva 好味又好貴呢......呢期好熱, 差不多日日都要食

    回覆刪除