2007年6月8日 星期五

Body Massage @ Philosophy Treatment Spa

我係一名浮誇既cheap

, 有便宜仲要有名既著數我就梗係至like嫁啦

姐姐俾o左張Philosophy Spa$800 coupon 過我, 哇蟹, 咁著數而我又餓o左咁耐冇按摩, 梗係拿拿聲

打電話
book時間預約啦
……

琴晚放工就去o左銅鑼灣世貿果間brancho左個原價$880, e家只需$8060分鐘【香薰淋巴身體按摩】, 貴野的確唔同d……柔和既燈光、清雅既裝修、完善既配套 (有用完即棄拖鞋 & t-back褲仔, locker, steam, 更衣室, 浴室, 化妝位+Philosophy skin care product 隨便用…..)、仲有一個free既小食 bar (可以order 多士, 果汁, 花茶) 、無敵維港景、巧nice既服務態度

……..但是呢d野的確係用錢堆砌出來…..原價成八舊幾水喎
,
就算普通【香薰按摩】part都要$680
! 果樹仲有facial 同修甲等服務tim~

按摩真係
c, 我俾佢按到
o
tim, 做完佢o地梗係想sell 我買course, 哇哈哈, 今次我巧叻呀
,
隻耳仔一d都冇軟到呀

sale姐姐問:「點呀, 感覺如何 ?

我:「ok呀」

sale姐姐問:「會唔會考慮join番個plan ?

我巧直接話:「嘩, o地巧貴呀, 我係唔會考慮law

sale姐姐有do左:「……..um….其實e家有promotion, 都好平嫁, 可以$220 part  咋」

我:「嘩, $220 part你都話平?!

(心諗: 梗係要買巧多course先至做到$220咁平啦)

攪到個sale姐姐唔知反應

:「你
e家做開好平?

我:「係呀係呀, 好平同好c服嫁」

(心諗: $220 夠我做2 part lu, 之不過我做開個師傅走o左攪到我冇按摩成個幾月law)

sale姐姐

:「咁
…….e家收番你$80啦」

(心諗: sale姐姐一定覺得我係一隻cheap精啦, 哇哈哈

)

*****************

不過, 我做開按摩果樹剛剛請番個人, 個老闆娘叫我可以去試吓喎………..我梗會去試啦, 呢到$88part (不過d配套梗係冇Philosophy 咁正, 但是我都尚可以接受啦)

相片資料: Philosophy Treatment Spa http://www.philosophy.hk/


14 則留言:

  1. 我都唔知幾耐無做spa,好懷念Bangkok啊 ~

    回覆刪除
  2. 好平呀!你對府d sales 好勁呀!如果俾我實要開course,所以我多數都唔去試做!

    回覆刪除
  3. 嘩...由880到80...係一個大GAP... 80蚊... 我都做呀!! 哈哈哈

    回覆刪除
  4. 一 part即係幾多分鐘先? 如果$220可以按1.5 hours 我覺得都可以接受喎!   

    回覆刪除
  5. 係呀, 俾我知做完會叫我開course, 我一定唔敢去試!!

    回覆刪除
  6. 好姊妹 : 我都巧懷念-ing  我話過下次去BBK要試5粒鐘既day-spa呀 Cindy : 因為有coupon先至咁平  我係今次先咁叻女咋  我買親skin care 或者 make up products 次次都巧似中o左降頭咁, 明明個心係買一樣野, 最後就o左N咁多樣, 好次上次mTm, MAC, Biotherm 等等....... 可能上次mTm 燒o左我巧多錢, 今次屎都say NO ....... 臭屁JoYz : 如果唔係有張$800 coupon, 我都唔去啦 曾師奶 : 一part 就梗係得 45mins 啦, 咁即係$440先得1.5hours...........仲要好似pre-paid ~ $6300 先至有呢個offer 咋

    回覆刪除
  7. 咪咪吉 : 其實我以前都同你一樣咁諗法嫁, 不過我e家太like body massage , 所以 " tiger + crab" 都試吓law, 唯有叫自己隻耳仔硬d law 不過我就唔敢試facial呀, 因為我驚 try一次就會買o左巧多錢course, 因為我d皮膚咁鬼屎差嫁

    回覆刪除
  8. 露絲公關手記2007年6月9日 下午2:45

    好鐘意你嘅形詞 ~ 浮誇既 cheap 精 , 哈哈!我都係呀 BTW, 我本身好怕俾人 按摩 , 呢方面可以慳返唔少

    回覆刪除
  9. 真係睇到未駛去都覺得好嘆喇!

    回覆刪除
  10. 「嘩 , $220 一 part 你都話平 ?! 」 呵!!!sale姐姐應該俾你激死左呀!!! 下次遇到一樣情況等我用你呢招先

    回覆刪除
  11. 哇!有800蚊coupon咁正?我都唔怕做cheap精呀

    回覆刪除
  12. 露絲 : 我以前都 好怕俾人 按摩嫁, 不過去完bkk之後就勁like lu 蔡師奶 : 個環境同service都巧得嫁  可惜個原價巧貴呢 Ivany : 係$880變$80呀 (因為有$800 cash coupon ma )......仲有你都按得我巧c服, 我可唔可以包月叫你幫我按呀 mRS cHenG 's LiFe : 我之前耳仔太軟呀, burn o左巧多無謂錢, 我之前 07/08預算案 講過唔好再亂買野ma, 所以e家咪硬心腸d law vyvy : 係呀係呀 +  

    回覆刪除