2007年6月4日 星期一

爛住腳食Buffet @ Marco Polo Hong Kong Hotel

哇哈哈, 巧肉酸既題目

 不過我兩隻腳真係俾對新落地既金色蝴蝶涼鞋刮到損晒呀ma

就係我去到中港城先知我行錯方向..................我內心當然自我狂燥一番啦+.....又要用對爛腳過去..........

因為姐姐既關係, 呢餐係一個免費buffet呀

好彩亞仔臨時有urgent野唔來咋, 我o地4張coupon 一家人食剛剛好, 如果唔係要俾佢嗰份

(~$320)我會覺得唔抵law, 因為d食物既種類同味道又係巧一般law (ummm, 公平d咁講, 佢食物既種類已經比 the grill 多出一倍嫁lu)

去片啦~

係唔係一d都唔吸引呢...............瘦弱的蟹腳、巧sour既蕃茄湯、十分普通既熱盆、唔多choice既dessert、奇怪既焦糖燉蛋.......比較好味的有芒果&拿破崙law

不過, 如果以我o地一毫子都唔洗出既話, 我係唔係唔應該仲咁咀叼呢

+++++++++++++++++++++++++

後記 : 多謝各位咁關心我隻爛腳同對新落地既金色蝴蝶涼鞋喎但係唔想你o地幾日都食唔落野, 我梗係唔post我對爛腳啦 至於對涼鞋, 哼! 打o左佢入冷宮啦


13 則留言:

  1. 我想睇下邊對鞋咁衰整損你 ~~~

    回覆刪除
  2. 快d啦!快d啦!好想睇美食呀!

    回覆刪除
  3. 我同九龍GG一樣, 都係想睇對鞋多O的.....

    回覆刪除
  4. 我估對鞋一定好靚啦... 如果唔係爛腳你都仲著...

    回覆刪除
  5. 我估對鞋一定好靚啦... 如果唔係爛腳你都仲著...

    回覆刪除
  6. 哈哈, 我想睇... 隻腳爛成點多d~~ 呵呵呵....

    回覆刪除
  7. 我想睇你隻腳呀 .... 唔係, 係美食呀...

    回覆刪除
  8. oh~~~ 有用相框喎! 係唔係好好用呢.....雖然要入相, 不過size又唔大 (resize左既 ) 又唔使upload咁多張 ~

    回覆刪除
  9. GG / Karen  : 對鞋係响間boutique 仔到買既 (~ $3xx), 報稱日本貨, e家懷疑-ing Cindy : post o左lu.....不過唔多好食  期待-ing 與你食更好味既buffet  + 咪咪吉 / Ivany : 啋......你o地巧變態呢 , 我對爛大腳8 (39號鞋) 都想睇   臭屁JoYz : 你好呀 , 多謝你來我樹留低腳毛喎  就算再靚既鞋, 佢著到我爛腳我都要 打佢入冷宮 ! 我其實去o左Millies' 到想買鞋換嫁, 可惜冇我size要等星期三先有, 而 vanilla suite 又close o左, 所以先至要give up 咋  

    回覆刪除
  10. 好姊妹 GG : 係幾巧用嫁, 多謝你既介紹 ......可惜琴晚巧難download 到個software呀, 佢攪o左我成粒幾鐘, 攪到我2:30am 先至"日訓", e家巧 -ing

    回覆刪除
  11. 唔止禽晚, 我上次刪左再dl過都整左好耐, 因唔多比dl囉 ~ 我就出發喇 !星期五先見喇 ~~~我會掛住你地架 ~~

    回覆刪除
  12. 露絲公關手記2007年6月6日 下午5:07

    呢間野d水準每況愈下,真係令人好失望架!

    回覆刪除
  13. 我想睇你對爛腳喎

    回覆刪除