2007年6月5日 星期二

4/6 燭光晚會之小桃子壽宴

呢餐係同d舊既地獄天使

一齊預祝小桃子牛一呀

一放工就差唔多準時就同小桃子「閃」去銅鑼灣shopping, yeah……oJDCo左呢件新衫仔
,
本身仲有件嫁, 可惜試完覺得痳痳地

跟住做
o
帶小桃子去
Time Plus, 果樹2/F有好幾間鋪頭買d $100/, $190/2 件既衫仔、褲仔、one piece , 以咁既價錢睇, 有某d (both 返工同casual wear) 都真是得得地嫁, d衫著一季 (or 幾次) 玩吓款之後就算唔要都唔會覺肉赤呀ma

o地又去返「自主味道, 當然貪佢可以坐得耐啦…….起初得我o地一枱客之ma, 點知7點之後多o左巧幾枱, 由於得一個人即刻煮野食, 所以我o地都真是比較好彩呀

基本上我
o地都係叫番咁上下野, 因為係個menu唔係多, 所以冇再snap shot,  而我覺得女友E 同女友P起初覺得呢間野d食物質數會好crab, 點知比佢o地想像中好啦, o地至like食果樹d薯蓉
,
後來我o地仲要多5tim, 不過個羊排就overcook 啦, 仲有free 俾我o地既
腸有d酸呢

甜品方面
, 今次叫o左個「火焰雪山」, well…...味道就一般d, 不過個樣都ok, o地仲當佢係b-day cake tim

最近就梗係送生日禮物俾準壽星女啦
………….禮物係Paul Frank 自動"lin"貼tee 一件 (相後補)

同呢班年輕人吹吹水

hehehaha 咁又過o左個開心晚上啦



 


4 則留言:

  1. 露絲公關手記2007年6月6日 下午5:11

    JDC同TIME PLUS 都係我入貨熱點,唔知下次會唔會响果求撞倒吖嗱?(不過都未見過你d靚相) BTW, 件初好靚,見倒都想買返件

    回覆刪除
  2. 我都幾like paul frank o的 tee......但絕對不廳貼身o既

    回覆刪除
  3. 你件衫仲襯埋條鍊添,好正呀

    回覆刪除
  4. 露絲 : 我呢d地獄天使唔可以爆光ma  你又買呢件衫, 咁我o地咪可以响 JDC同TIME PLUS 相認law Karen : 我o地送件衫唔貼身嫁, 而係paul frank個樣有"lin"貼可以轉樣嫁 vyvy : 係呀係呀, 件衫有d accessories 係好睇d

    回覆刪除