2007年6月19日 星期二

為妳打氣

讀到咁(自己之前都dry過

, 一日三餐食自己又冇同人講野, 口都臭埋), 好......等我同你打打氣啦

我o地先去o左又一城既

EXP到食, 呢間野d食物都ok呀
, 不過唔可以坐得耐, 一來比較噪, 二來d waiter成日都要收野, 可o地d野都未照鏡就想拎走

 <--茄汁蝦意粉, 雖然menu張相有出入, 但ok好味

 <-- 唔屎煩既【EXP 拼拌】, 兩個人食剛剛好

我o地一致咁叫既【 三莓莓】, 好飲 

 <---巧似有士多啤梨, 藍莓, 啤梨.....同o羊呢

跟住就我o地返City walk o左 一 round, 俾埋個 "加強版" 妳食

 <--原來二記有果凍盒買呢, 以後送禮就可以靚d同易d拎啦, yeah

之後就要巧巧  啦, 加油呀 Karen

 


11 則留言:

  1. 你好有義氣喎!good~

    回覆刪除
  2. 哇, 係囉, 你真係好姊妹呢!!! 仲送埋咁精緻o既果凍!!!!

    回覆刪除
  3. 今日真係多謝你呀 :))))))))))))))))

    回覆刪除
  4. 有好嘢食, 引鬼屎人啦

    回覆刪除
  5. 幸福小女人- Diana2007年6月19日 晚上10:46

    真有心... 你幾時黎杜拜同我打氣呀??? 我又要加強版呀!!!

    回覆刪除
  6. 大少奶 : e..........你咁讚人既 其實只要你出「的士」咁多聲, 我都會為你付出..........我的小小.......................汗毛嫁 菇菇姐 : 今次呢個"加強版"又真係好味o左d呢 ~ Karen : 客氣客氣 , 不過你要加油呀 ~ Madame Pi : 呢餐又幾ok呀 ~ 幸福小女人 - Diana : 我頭先咪同你講你快d同大少講sponsor我張機票啦  如果我去杜拜, 我一定去你樹住嫁  

    回覆刪除
  7. 我都要讀讀讀呀, 咁我呢?

    回覆刪除
  8. 打滿氣味呀, karen  .....  不過肯定你地一定個肚滿晒啦

    回覆刪除
  9. 咪咪吉 : 好.....我8月中"旦"你 小honey Ivany : 我o地order o左兩個dishes 咋, 唔太full, 但剛剛好7成飽

    回覆刪除
  10. 下次考試可唔可以book 定你時間同我打氣呀!

    回覆刪除
  11. GG:見到你個標題,仲以為你同我打氣添 (eeee...人家近來洩氣-ing 丫嘛)       講笑o者,我已將自己調節-ed 啦 ~ 冇野 lu ~

    回覆刪除