2007年6月24日 星期日

死火......

......大出血

琴日亞仔自己去fei fei, 我就做乖乖女同亞媽行街街, 唔行又止何, 一行又......

敗家-ing

  
(抄好姊妹GG話齋)

 先响賣飛佛desinger
Pacino Wan 到掃o左批貨 (之前覺得佢今個S/S collection 一般o左, 冇諗過試上身又幾good喎), 仲有幾件想買, 決定忍手等佢on sale先~

 因為d 豆豆愈來愈恐怖, 決定忍痛放棄我個
mTm (好彩用淨$1千蚊coupon), 於是走去try 吓 Clinique 新出既 暗瘡系列.....e, 原來成套唔洗$1千呀, 比起mTm真是平好多呢~

 之後去
Venilla Suite 又想買鞋啦, on sale 呀......上次買嗰對銀色鞋幾好著呢......睇中o左2對, 其中一對未on sale, 巧......等多佢一陣先~

 去
LV睇中個Tote Bag, 幾平 (以同佢其他過"皮"既袋 compare), 個sale哥哥話out of stock, 咁我咪話做waiting list 啦.......點知佢話連waiting都唔做住喎
 人O地好like tote bag 嫁 ma......巧想要呀

 原來

BV on sale, 好想買佢條皮繩.....但係媽媽話唔好喎
.........之不過$1千唔屎又身痕.......

 

Tiffany & Co. 又有新charm出呀 (可能出o左一排我冇去睇唔知道), 個身又好痕呀

屎啦 屎啦, d 敗家細胞又出來呀


17 則留言:

  1. 我上個星期剛買左 Clinique 既All about eyes , 我個熊貓黑眼圈真係有好大改善wor (因為之前太勁, 如果你係輕微應該冇我咁既反應) ... 下次試下吖, 都唔錯嫁!

    回覆刪除
  2. 我都鍾意tote bag 架 週圍都開始sale,所以成日攪到我身痕囉

    回覆刪除
  3. 露絲公關手記2007年6月24日 下午1:40

    我一出街就發癲,所以都係少出為妙喇

    回覆刪除
  4. 嘩吓~~~你發左達呀??

    回覆刪除
  5. 哈哈....到你敗家了 ~~~~ clinique ok架, 我黎緊都要買 (支toner都用完, 洗面都係 ) 但等我清下d samples先 ~ (可以留到7月先入貨) Tiffany....好彩我唔好佢...我想買LOVE系列多d.....禽日路過, window shopping探完佢, 就以9秒9速度離開 鞋 -- 唔買lu~ 都無咩時間再著新既 ,等fall season ~ LV 我今日見到街好多人揹住個幼帶,前後2旁有索繩既袋,都幾靚!不過都係引唔起我購買既意慾 ! BV....都會八,不過都係無野想買 (呢方面我幾忍得手架) 我都係上星期入左批衫...我會忍到8月先架喇 ~(我一定得既)

    回覆刪除
  6. 幸福小女人- Diana2007年6月24日 晚上8:52

    我都係用緊Clinique...覺得都唔錯,, 但我想知佢呢條暗瘡系列好唔好.. 我想俾大少用~~~ 你想買邊一個tote bag ar?? PM/MM/GM? 香港無不如我試下係杜拜睇下有冇幫你買呀!!! 可能仲平D添~~ 你地就好啦. 香港咁多大減價.... 我有得恨無得買!!

    回覆刪除
  7. 我都好想去 Pacino Wan 睇衫呀!

    回覆刪除
  8. 小honey Ivany : Baby, 隻eye cream 我都try個呀, ok嫁......但係我d  mTm eye cream 仲有巧多呢  不過可以買俾亞仔用喎 大少奶 : 係啦, 原來咁多地方 on sale tim......但係我要忍忍手呢  你d秋裝開始出籠喎 露絲 : 同意呀.......少shopping真是洗少d嫁 Karen : 唔係發達, 只係發癲-ed 我一排冇買野就身痕 好姊妹 : 係呀.....就係呢個bag law   佢拎去做charity 嗰款LOVE系列我都like嫁, 但係要$3,xxx 呢 你之後去trip ma, 唔响hk梗係忍到手啦, 不過佢果樹買呢 Diana : 我post o左張相啦......if 你有時間就先幫我check 吓杜拜買幾錢啦......HK買$4850 (中SIZE) 呀 ......佢有大中細SIZE嫁

    回覆刪除
  9. 哇 唔好講啦...真係會身痕架....

    回覆刪除
  10. 其實mTm好唔好用? 我都想試吓架~ 至於隻tote bag, 提子太太同我都睇中咗喎, 但係上星期仲有好多貨喎, 點解咁快賣哂..... 天呀~

    回覆刪除
  11. Cindy仲係醫院,周身痕都無用,無得出去shopping!

    回覆刪除
  12. 我都係用clinique嫁~ 我覺得幾岩我皮膚 又買又買, 買喇~ 唔買你個心痕到搽無比膏都無用啊~

    回覆刪除
  13. oh~~~~我睇返喇, 原來係7月7呀 ~

    回覆刪除
  14. Honey : 今日去睇啦 vyvy : 快d問白 油王子攞d油搽吓啦........「 來簡約地愛多80年...」....想買野想到癲-ed 咪咪吉 : mTm 呀........用一round既話都幾好既, 我用o左1.5年, 頭0.5年d皮膚有好o左嫁, 點知最近呢半年就愈用愈爆瘡  而且真是幾貴......basic 1 set cleanser+ toner + day & night cream + eye cream 要 around$3千(仲未計嗰d話皇牌既collagen ~$1800).....e家成set Clinique 都唔屎$1千咋......我諗我打後一排都唔會用番佢住lu Cindy : 你要乖呀, 休息多d等d蟲蟲指數升o左變蝴蝶先  等你好番, 我同你去apm shopping 呀  而且e家可以儲住彈藥先ma 超Sweet Vanlily : 我都希望clinqiue可以幫到我消豆豆呀  我諗食你呢期d甜漏蛋糕可以幫我止痕呀 好姊妹 : 係呀........7-7-7 呀

    回覆刪除
  15. 幸福小女人- Diana2007年6月26日 晚上9:05

    好啦.. 等我問下再話你知!!!

    回覆刪除
  16. 幸福小女人- Diana2007年6月26日 晚上9:14

    喂.. 我問左啦~~ 但想reconfirm 係咪neverfull MM 呢個size 呀?? 呢到賣$4620..有貨呀!! 

    回覆刪除
  17. Diana : 唔該晒呀 , 但是我都唔知佢係唔係叫neverfull MM  tim 巧旦我check 一 check 先

    回覆刪除