2007年6月26日 星期二

Tea buffet @ JW Marriott Lobby Lounge

因為Honey女友

係PCCW No. 1 club member, e家有JW Marriott Lobby Lounge 既tea buffet promotion, 做75折, 折完之後連加一
每位$170 (抵巧多喎
), 所以咪try try law

級C服的環境

Nice setting  

肥GG食既野.......不過

失望-ing o左d law
 因為個熱盤
(
翼嗰碟)係凍既同埋d 中式點心唔得呀 但是個粥就好
, d西式糕點大部份都ok good
 (除o左有d就甜o左d d) 跟餐個tea有巧多款揀, 我就叫o左個 Detox health herbal tea
 好飲喎~

我o地由3:15pm坐到6:30pm 

(cheap 精覺得值回票價
)......來緊我o地諗住去Grand Hyatt, Peninsula 同 Mandarin Oriental 到食tea 呀........

++++++++++++++++++++++

P.S. Pancake 嗰張上右上角嗰個小白雲係棉花糖, try o左 d d, 巧甜呢  但好cute~


15 則留言:

  1. 幸福小女人- Diana2007年6月27日 凌晨12:03

    又挑起我條食筋~~~~ 好衰架~~~

    回覆刪除
  2. 唉呀!個棉花糖同隻碟撞咗色添! 呢間嘅 Tea buffet 真係嘛嘛,好彩有電視框,咁都好啲! 整個 buffet 我最欣賞係佢嘅茶,真係太多得揀!

    回覆刪除
  3. 露絲公關手記2007年6月27日 凌晨3:17

    野食竟然麻麻地? 我都係PCCW 個mb, 以為好筍仲叫楊生快d同我去食添

    回覆刪除
  4. 我食左佢既brunch咋~ 另:我係好聰明咁search到傷感blog,(我一打即中),所以我唔打算係佢度留言 ~

    回覆刪除
  5. Diana : 旦你返來去食law Honey / 露絲 :  well, 可能之前我o地個expectation 高o左啦.......其實我覺得佢個view (好開揚) , service 同西式食物係good既, 只是部份食物唔得啫 (特別係中式點心......well 可能我唔應該同酒樓比) , 所以如果discount o左之後我又覺得值得一試喎 好姊妹GG : e.....如何呀  我仍然想try try 佢個 lunch buffet 喎   另 : 會唔會因為你係聰明豆先至search到咋  你俾私人回應佢law

    回覆刪除
  6. 我最想try o既 jw tea buffet呀~~~唔等埋我呀~~~~~

    回覆刪除
  7. Karen : 我o地7-7-7都可以去嫁   因為食野除o左味道, 仲有個view個service同對手嫁ma  既然你想去就去啦 Pinkberry : 係呀, 個賣相唔差嫁, 個view個service都very good  

    回覆刪除
  8. 想試好耐....未食呀!!

    回覆刪除
  9. 我覺得tea buffet黎講都好得! 貴精不貴多嘛~ 而且, 我都係cheap精, 星期日坐到6:45呀!!!

    回覆刪除
  10. lunch buffet咪得weekday & sat先得囉 ! 星期日得brunch咋 ~ 我果次就覺熱盤野唔多,所以我勁食鵝肝同魚生, 飲多佢幾杯香檳去balance條數 ~

    回覆刪除
  11. 你開始做"大少奶"喇wor ... 愈來愈浮誇

    回覆刪除
  12. Tan Tan : 不況一試呀, 特別係如果有「電視框」既話 咪咪吉 : 整體都OK既, 因為個view巧c服呀......我仲坐响 "樹琴" 附近呢 好姊妹GG : 鵝肝係 煎 的嗎 Baby Ivany  : 我冇學大少奶呀, 我由一開blog就話自己 浮誇 嫁啦, 你唔留心我 不過我都巧想以做「大少奶」為紀任

    回覆刪除
  13. 鵝肝of course是煎的喇 ~ 我想問 : choice 1, 2 最後決定係邊間 lounge / cafe ??

    回覆刪除