2007年6月21日 星期四

有自唔在……

……攞苦來辛

 
?!

 

之前我咪講過我個水蛇春咁長既G計劃 , 考完試之後自己真是巧似冇無停過咁, 日日都出o左街, e家逄一、三、五都返興趣班/FRM考試班, 二、四又會見吓亞仔 or 約朋友吹水

飯局
, 攪到巧似仲忙過之前讀書咁
,
不過當然就冇之前咁大壓力啦
......

不過自己都覺得
emanage唔到d時間呀, 巧多野想做d時間又巧似唔夠, 至敝熱屎勒勒
又多想做野
(
籍口!! 一句講晒 : 【懶】
), 所以之前plan既探BBs, 做「人」大計, 同埋去番Physical做運動都未實行呀, 而且又未開始讀FRM, 個衣櫃同書枱又未執……K又未唱…….敝啦! 敝啦!

仲有亞媽响樹
complaint
, complaint , complaint
成日唔返歸食飯
tim
……
所以今日唯有放 
o左班小朋友同事飛機唔去九龍城食飯呀
,
如估去......
咪可以去Cindy介紹既【金滿堂】食甜品同埋亞so介紹既台灣鋪頭law, oh no
,
但是點都要做吓乖乖女
……至少一星期一晚咁多啦

睇來要好好
mange 吓至得喎 ~


14 則留言:

  1. 去九龍城食野大把機會啦!第時先再試金滿堂!返屋企食mama野緊要d~~~

    回覆刪除
  2. 嘩~ 放假都唔出街玩咩~ 我想去都無得去啊!! 藍色大門=阿堅=整餅好勁個個

    回覆刪除
  3. 你咁多計劃人生簡直充滿希望呀 P.S我收到喇!再去的話就call你碌落黎啦

    回覆刪除
  4. 無錯, 或者你可以帶埋你阿媽去金滿堂.  

    回覆刪除
  5. 呵!!好充實喎!!! 睇見你d計劃----------估你都係唔悶得嘅人呀!! 充實嘅生活----------過得開心d同快d添呀

    回覆刪除
  6. 我都好想好似你咁...o的時間用黎上興趣班呀......  

    回覆刪除
  7. 我都覺我近來好懶...點算...

    回覆刪除
  8. 點解係小朋友同事既 ….

    回覆刪除
  9. Cindy : 咁我等你同我去食金滿堂呢 Vanlily : 嘻嘻, 呢排你同陳生都會勁忙-ing呢   相信入得藍色大門既人個個都好勁呢 大少奶 : 我既希望係成為一位巧似你咁既大少奶呢  你一 , 我就以360度反轉同自轉咁碌落黎啦 菇菇姐 : 我亞媽係一個超級港島人, 佢唔多like 去九龍同新界嫁, 不過我可以做外賣他買俾佢 Mrs Cheng's Life : 係law, 我係隻唔悶得嘅大 懶 呀 Karen : 咁你快d俾心機讀完d書先啦 vyvy : 你呢排又返工又煮飯 仲話懶~

    回覆刪除
  10. Yvonne : 巧高興你留條毛過我喎  你o地成班細我巧多ma, 所以咪叫你o地係"小朋友" law

    回覆刪除
  11. 我都有九成似你, 冇野做又要嗌悶; 有野do又話太忙 ... 你有乜做人大計呀? 快d爆料  

    回覆刪除
  12. 你幾時嚟探曉霖呀?到時我哋可以一齊去九龍城食金滿堂...

    回覆刪除
  13. Pinkberry : 多謝你的為資料 小honey Ivany : 噢......baby, 原來我o地咁夾嫁   Baby, 我個 做「人」大計咪係由 地獄天使 做番個 正常人 law Honey : 我巧想見佢呀 , 但是真是要諗點 "bit" d 時間出來

    回覆刪除
  14. 幸福小女人- Diana2007年6月22日 下午3:38

    你真係好忙喎!! 忙都好既.. 證明你生活豐盛... 多姿多彩麻!! 不過唔好累壞自己呀~~

    回覆刪除