2007年6月13日 星期三

最抵玩半專業機

今晚去上攝影班

……

之前諗住問朋友借部舊愛上堂用, 過一排先至決定買唔買部單鏡反光相機……

不過身痕既我响星期日買o左部可手動既輕便DC Nikon Coolpix  P5000上堂用

因為驚d單鏡反光相機太大部, 吓吓拎去上堂巧痳煩咁
,
而且借朋友部舊愛都有d驚驚地
(整壞就唔好ma), 加上自己部DC已經用o左巧幾年(Canon V3), d 電用半粒鐘到就玩完
……
基於以上總總籍口
,
我就突然間下起決心要買DC
……

其實亞仔同
MIC MIC 都叫我唔好
咁失驚無神話買就買
,
o地叫我上網check od用家報告先, 但係果吓我巧任性
+
,
巧想即刻買 (可能因為想星期三上堂有新機用啦), 於是响旺角行o左幾間鋪, od sales 哥哥同姐姐既comments就決定買佢lu

你睇佢都幾型仔

,
look都得得地……

而且佢仲可以轉鏡頭tim, $2950呢個價都ok (佢仲送o2G , 1G, 後備電, 保護貼, 腳架仔俾我, 都算係咁啦)………自我吹眠-ing
è
佢係正既、佢係正既佢係正既……

好彩我去DCFever.com 到睇d 用家報告既comments

ok (http://www.dcfever.com/reviews/Nikon/p5000/index.php), overall 都有9.1
, 仲叫佢做【最抵玩半專業機︰Nikon CoolPix P5000……咁個心都冇咁驚……而且亞仔同姐姐都sponsor d d 咁多啦, Yeah

==============

上堂後記 : 亞蛇係一個慈祥的伯伯, 講野都幾搞笑......我相信一定巧過個示範整餅班啦...........亞蛇仲安排4個星期天帶我o地一齊去實習tim ~ 好野!!!


11 則留言:

  1. 幸福小女人- Diana2007年6月14日 凌晨12:48

    嘩.. 我都想學攝影.. 但好花心機&金錢喎~~ 不過, 有時間去學下都好既...希望你用住呢部新機可以影到靚靚相同我地分享啦!!

    回覆刪除
  2. 上攝影班 <---- 好勁好有恆心,我都鍾意影相,但懶唔想學咁多新野!

    回覆刪除
  3. 如果用prosumer 機, 我會prefer canon G7, 你睇睇佢comment吖! 我係canon fans ....

    回覆刪除
  4. 部相機係好靚仔喎! 幾錢呀?

    回覆刪除
  5. 好呀!好呀!多啲嚟踩多兩腳添呀

    回覆刪除
  6. 咦?我頭先睇唔倒價錢? 咁又唔貴喎

    回覆刪除
  7. 我都好鐘意影相呀 所以成日都撻龍少部canon去玩 玩 玩 !!!

    回覆刪除
  8. 我係另一網度好多人都話G7好用好多喎~

    回覆刪除
  9. 露絲公關手記2007年6月14日 晚上9:43

    你連攝影都學埋,呢期都算百般武藝喇

    回覆刪除
  10. 幸福小女人 - Diana : 其實唔係花巧多$$咋, $360 十堂, e家仲有extra既4堂實習班呢 Cindy : 你e家要乖d先, 好番同我去食野啊 小honey Ivany : 我梗知你係canon 粉絲啦, 你係canon blog嫁ma  不過G7 out o左我預算ma, 我target買<$3k 既DC呀......如果我之後真是有心繼續攝影, 我就會買Canon 單鏡反光相機呀 vyvy : 係呀, 我都覺得佢ok呢 傻婆 : 好呀 咪咪吉 : Yeah......我唔識可以問你lu 好姊妹 GG : G7 out o左我預算呀 我target先買<$3k 既D先, 如果我之後真是有心繼續攝影, 我就會買Canon 單鏡反光相機呀 露絲 : hehe......可能之前驚讀完書會悶, 所以一次過報o左2個想學既興趣班, 另外又去sit FRM堂, e家仲巧似忙過之前tim 呀

    回覆刪除
  11. 我都買O左呢部相機呀. 不過可能我唔係太識用, 所以影得麻麻地. 不過唔知點解影出O黎O既相都係比較黃, 有冇辦法可以調教到呢?? 另外, 戶外影O既相都幾好, 但係室內影O既相就唔係太滿意囉....不過可能都係我自己技術問題啦!!! 你覺得部機點呀 ?? 滿唔滿意??

    回覆刪除