2007年6月29日 星期五

You Are Gifted

630日係亞仔弟弟的生日, 在此祝他

,
身體健康 !!

因為一早知佢正日會同佢老婆仔去happy

happy
(呢個時候應該响沙巴日光浴-ing
)
,
所以一早就諗住早d買禮物俾佢, 剛好琴晚去佢屋企食飯可以送俾佢……

之前睇雜誌介紹Jam Project Tee, 覺得好攪鬼又好有meaning, 所以禮拜一lunch time 就去r o左小桃子同鐡仔陪我去 D-mop 到買, 不過Wyman 同彭浩翔嗰件都sold out, 所以就買番自己一都好鍾意既呢件 (因此我驚男同女d 眼光會巧唔同ma)……

佢仲隨tee送個blackboard 盒連粉筆, 可以寫d 特別字句tim ~ (P.S. 不過嗰日D-mop個女sales超遊魂呀
)

 

不過寫blog search 豬料時發覺件teeunder 天生愛幽默】系列, designer是想同我o地分享:-

 ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

天生愛幽默Sense of Humourby Jam Project

Q-Pot設計的飾物往往令人愛不釋手,飾物以童話故事為背景、食物作題材,遠看更會以為是真的食物! 這次日籍設計師若松忠明 (Tadaaki Wakamatsu) 也在T-shirt設計上分享他喜愛的食物。看見那一大塊的肉扒和朱古力,不禁食指大動。但當看真一點那件肉扒T-Shirt,你會發現Q-Pot其實是想跟你打個招呼,說句:"Nice to meat you!"

什麼Gift對於你是最重要?

「我想是羞怯的性格,這往往表現在我的創作中。所以我希望以幽默的方式打破人與人之間的隔膜。」

資料來源 : http://pctv.netvigator.com/html/event/0427_yrg/yrg.html

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

自己searchd豬料, 不敢問吓自己什麼Gift對於是最重要

火鑽 ? 各種浮誇品牌 ? 豪宅 ? 雖然我真的喜歡佢o, 巧想擁有……

不過, 我覺得最重要Gift 係上天給予我健康既身體, 平淡但開心既人生.

咁你呢, 什麼Gift對於你是最重要?


7 則留言:

  1. 幸福小女人- Diana2007年6月29日 下午6:01

    我覺得最重要既禮物係... 自己, 家人, 愛人, 朋友全部都信主!!!  &身體健康, 出入平安! 點呀, 你個LV袋有冇諗住買呀??

    回覆刪除
  2. 露絲公關手記2007年6月29日 下午6:53

    係牛扒Tee? 個blackboard 做gift 好有意思! 同你差不多,我都認為健康用快樂係最重要架!

    回覆刪除
  3. Diana : 等我去shop check 吓係唔你嗰個名再confirm你呀, 唔該晒 露絲 : 係呀......牛扒呀  係呀......個黑板好得意呀

    回覆刪除
  4. 原來你都有買,我買呢件送比我老公 佢就真係當自已super model

    回覆刪除
  5. 大少奶大哂特哂佢件model-T啊~~

    回覆刪除
  6. Baby Ivany : 你有Ivan生都好幸福呀 大少奶 / vanlily : 呢件男Kate Moss 我都想買嫁, 不過 out of stock 啦  所以大少奶咪可以大哂特哂佢件model-T啊~~  

    回覆刪除