2007年6月15日 星期五

水晶蒟蒻 -- 白老鼠 version

「零時十分依窗看門外暗燈, 迷途夜雨便吻路人......」

哇哈哈, 咁好唱口係因為......

今朝(15/6/2007)零時十分, 小女子獻出我既第一次

整.............

水晶蒟蒻

多謝蔡師奶篇網誌
  佢d
鮮果果凍巧鬼屎靚, 攪到我心CC又想整來俾d親朋好友

多謝Cindy報料d水晶蒟蒻同果凍粉+果凍模响邊樹買

******************************************************************

所以琴日放工就去o左二記買材枓, 可能巧巧巧耐冇去, 個身又巧痕想買好多野試整呀 (不過又唔記得自己係playgroup level

)

就係零時十分整我呢個白老鼠 version俾d地獄使者品評呀, ok的話就可以整來送俾人食ma

當然我個白老鼠 version蔡師奶整得咁靚啦, 而且我唔夠時間去買士多啤利藍莓呀, 所以只係响supermarket買o左lite水蜜桃同埋椰果咋, 而呢個白老鼠 version只係用o左水蜜桃呢......你睇, d color 唔夠
「sharp-醒」呢 :-

白老鼠食後感:-

 自己覺得味道ok, 但質感就「水」o左d
(拎到地獄仲出o左水
), 雖然跟足盒底指示話要250ml 熱水, 我下次會落小d水~

 我怕甜, 所以唔按指示落少o左半湯匙糖, 我同另外3位地獄使者都覺ok, 但係有2位話唔甜.......好啦好啦, 下次加多「的士」咁多糖啦

 用其他生果會「sharp-醒」多d, 不過水蜜桃都巧巧味 唔知用椰果得唔得呢會唔會冇o羊味呢

 我用密實盒裝, 但係一盒只可以放到4個咋......如果要送俾人, 可以同o羊pack好呢

做法唔post住lu, 其實可去蔡師奶呢樹 (鮮果果凍) 睇, 我聽日會試第二次, 如果整好o左既話先再同大家分享改進o左既地方啦


沒有留言:

張貼留言