2007年6月6日 星期三

超級吹水宴 @ 喜宴

琴晚又係一個超級吹水宴

!

同呢兩位舊舊同事食飯永遠都可以吹一千噸水

, 上至新聞, 財經, 下至家務, 咸濕野(
)
, o
羊都可以講一餐

今次我
o地去o左亞SO介紹而自己之前去過都可以既【喜宴】到食自己上次就冇食到亞so介紹既「梅子醬軟腳蟹」, 今次當然叫來食啦……熱騰騰的好好味

而佢另一介紹「香酥九製排骨」
ok, 上碟巧似唔大份, 但是我o地食o左巧多都仲有1/3

而個「豬骨湯麵」「紅油"
抄"手」就一般od law

, 到甜品啦, o地兩位亞姓叫既「黑糖蕃薯湯圓」「流黃蕃薯湯圓」就唔好食, o地仲千叮萬囑我一定要寫低呢兩個甜品點唔巧食喎 :

「黑糖蕃薯湯圓」 -- 黑糖湯圓里面粒黑糖巧鬼屎硬同巧鬼屎甜, 但是個皮就ok, d蕃薯巧一般

「流黃蕃薯湯圓」 -- 流黃湯圓以為係奶黃, 點知係有豬油味既花生同椰絲碎, 個皮比黑糖湯圓厚好多同埋d薑水唔夠薑喎

而我叫既係亞so介紹既「石榴乳酪雪糕」, 呢個真是巧巧味呀, 味道fresh又唔太甜, 連呢兩位亞姐都話good


今次我既comment終於同亞so接近d lu

+++++++++++++++++++++++++++

今餐要多謝你呀

, 豬羅小姐! 希望你年年d bonus 都愈來愈大份, 咁下次就可以去「國金軒」啦

我記得 : 下餐我既 (不過唔可以多過3舊水喎, 你知我係一名大cheap 精嫁啦
,
人工又低又冇bonus, ! 哇哈哈
) !!


 


沒有留言:

張貼留言