2007年6月17日 星期日

Chit-chat Buffet @ Cafe TOO


各位 : 真係唔巧意思成日都post o左個【待續】出來吊大家引

你知啦, 我逢weekend通常都遲起身, 又成日周街 (亞媽成日都哦我既), 所以上網既時間比較少

但是我又想話比大家聽我有o羊想post (亦都係一個方法push 我要俾心機寫好個blog, 因為已經post o左出來預告天下ma)

==============================================

…..講番正題先, 呢個week-end o左巧多野, 簡直overload ……不過又巧開心

星期六, 同學仔Ko左我o地去Café TOO Buffet , 呢餐係一個「超開心, 極暢快」既buffet 呀
 
真的要多謝妳呀

話說佢呢個月出bonus, 佢就巧鬼屎客氣咁請o左同佢响Credit Risk Management既組員食飯慶祝 (佢成日都好客咁話冇我o地佢呢科一定唔合格喎, 佢實在太太太客氣呢, 佢响個project到都有付出呀)……呢餐的確食得巧開心

, o地由6:30pm食到11:30pm, 吹水吹
o
左足足5 粒鐘水 (仲要一d都唔覺
)

仲有個buffetok, 繼之前食The Grill 同埋 Macro Polo HK buffet 都係普普通通, 呢個Café TOO buffet 的確令我有驚喜既感覺…….d真是叫buffet
,
起碼食物種類豐富 (至開心就是巧多個樣好得, 食落又好味既甜品呀
, 不過食唔晒呀
), 食物質數又好
,
環境又c服呀……之前d buffet, 我可以食到一件半件嫁ma, 今次呢個buffet我居然食唔晒呀, d炸物, 咖哩同埋salad bar都唔可以食到
,
個肚已經超full lu…….

, 等我去片先
:

        

同場加影
: 賣飛佛牡丹花呀
,
好靚呢!

咁我o地食o左人家咁大餐, 點都要回番少少禮啦
:
Godiva 古古力同埋小妹既水晶蒟蒻(加強版), 不過我d水晶蒟蒻唔記得snapshot


14 則留言:

  1. 有無電視框先??

    回覆刪除
  2. Oh…太好了 ………你又返城大嗎?? 我擒日唸住去搵jenny bakery, 但係搵唔到, 剩係見到成個商場都係賓賓, 唔通我去錯左??

    回覆刪除
  3. 嘩 ~~~有幾多個人食呀, 好豪呀 ~~~一位都係3xx架 ! (我次次都係ee請, 所以有次網友gathering話去, 我打死都唔去架, 要自己比既, 有折都咁話 ) 係呀..cafe too! 多野食到呢......我食2大碟sashimi都已經飽喇 ,之後黎多個梳乎厘就收工架喇 ~ 佢果度既dim sum仲有XO醬提供添~

    回覆刪除
  4. 幸福小女人- Diana2007年6月18日 晚上7:00

    嘩.... 真係好多野食喎.. 我前幾年都有去過Cafe too食Boxing Day大餐.. 但個次好次無咁多野食... 可能佢improve左.. 我見你D食物好吸引呀~~~ 貴唔貴?  我下次返黎又一齊去呢到食囉!!

    回覆刪除
  5. 好鬼正wor, 我出門口前都要過來一探你先   你有梳乎厘食wor ... 唔抵得

    回覆刪除
  6. GG:唔開名既意思即係唔好打我揚果位人姐既名出黎 (y字頭果位呀)

    回覆刪除
  7. 露絲公關手記2007年6月19日 下午3:24

    我上次食都唔覺有咁多選擇嘅..... 不過我胃口太細,食Buffet 唔抵囉

    回覆刪除
  8. 真係好吸引, 但係貴唔貴呢? 我星期日都去咗jw食tea呀~

    回覆刪除
  9. 一班同朋友食buffet係開心架 我食過cafe too兩次,後來被JW取替了 你影得好靚、又勾起我條筋

    回覆刪除
  10. 幸福小女人- Diana2007年6月19日 晚上10:50

    噢... MISS左天蠍GG 既MESSAGE... 原來三百幾蚊咁貴架,, 咁我地改去第二到啦!! 

    回覆刪除
  11. 好姊妹GG / vyvy : 唔巧意思啦    

    回覆刪除
  12. Karen : 琴日同你講o左嗰樹點去啦, 你下次再去唔到就feel free 俾我啦 好姊妹GG : Total 5個人呀, 係呀......呢位同學仔好豪呢 好多謝佢   仲有 : 明白晒你既意思lu 幸福小女人 - Diana : 我本人就覺得有巧多款食物呀, 唔知係唔係之前依個2個buffet唔係太得呢, 所以比較之下今次就覺得特別正  .............係呢, 都幾貴.....不過如果你番來我都可以同你食嫁 小 honey Ivany : 你呢個baby真抵 ......呢個梳乎厘好睇唔巧食呢, 好甜 露絲 : 我係cheap精呢, 食親buffet都想樣樣食過晒 咪咪吉 : 巧似discount 之後約$1800, 所以大概 $3xx/一位 啦  見你同大少奶都寫JW d buffet 咁正, 我都想去食tea buffet呢 大少奶 : 你都勾起我條手筋腳筋脷同孖筋去JW食BUFFET呀    

    回覆刪除
  13. to 好姊妹同diana : 我張信用卡係有電視框架 ~ (jw都有得折 - 我上次食sunday brunch都有 )

    回覆刪除