2007年6月12日 星期二

整餅 --- 失望-ing

之前報o左工聯會既「西餅、蛋糕製作精選實習班()琴日上第一堂, 懷著興奮既心情上學去

 

上到課室, 師傅派notes 教整 【虎皮卷】同埋【果子餅】(原來係合桃蛋糕杯)

 

跟住就叫我o地出去啦, 起初以為淨係睇示範

 

點知佢話我o地要分4-5個人一組一齊整 (因為果樹得四個電動打蛋器

)

 

......唔係化……

 

個章程明明話係實習班, 學員可在課堂上親自製作蛋糕, 又冇講係會分組整 (如果係我就唔報啦

),個【虎皮卷】仲可以打吓蛋, 攪吓d麵粉, 而個【果子餅】因為得一個大型攪拌器打散d牛油, 所以成個過程都係個師傅整, o地只係負責放粒合桃响個粉團面咁大把 (當時我個心真係响樹@#$$^%^XYZ@#*
)

 

雖然個師傅巧nice講野都幾攪笑, 但是冇得自己整晒成個餅 (編按: 我琴日只係打o左兩隻蛋同埋發o1分鐘蛋白咋

)

 

以下係我個course 既章程 (資料來源: http://www.hkftustsc.org/stsc12.htm), 我諗緊可唔可以投訴佢o地冇specify 係小組整餅呀 (o地二德惠都有講清楚嫁ma)……






    本課程為一實習課程,除講師講解及示範外,學員可在
課堂上親自製作及品嚐其中一款糕餅。
    本課程教授之糕餅款式包括:木瓜芝士蛋糕、焗芒果芝
士餅、朱古力碎粒芝士餅、法式櫻桃咖啡蛋糕、阿華田海棉
芝士餅、長崎蜂蜜蛋糕、意式芝士甜品、熱情果芝士餅、鮮
奶蛋撻、芝麻曲奇、虎皮卷、果子餅、月亮形水果小蛋糕、
炭燒咖啡千層班戟餅。
      程:全期10課,每課3小時
      用:全期1140(包括實習材料費)

 上完堂, 我同個同學仔V都懷著失望-ing

既心情走…….由於我o地屋企都冇焗爐, 上完「示範實習班」都冇得practice


12 則留言:

  1. 值頭係欺騙啦...可以去告佢"扼稱"

    回覆刪除
  2. 快d買個啦 ... 加入焗餅師奶團

    回覆刪除
  3. 買番個焗爐仔實習下,好平架! 一定平過Gucci電話繩

    回覆刪除
  4. 通常工聯會都係求其d架啦 唔緊要啦, 去到當睇"一粒鐘真人騷"囉!

    回覆刪除
  5. 露絲公關手記2007年6月13日 凌晨2:46

    不如去d專門教整Cake的試下先啦,我上次去二記,全程一手一腳玩哂成個蛋糕,好有滿足感架

    回覆刪除
  6. 露絲公關手記2007年6月13日 凌晨2:48

    Sorry 睇唔倒: 費     用:全期 1140 元 ( 包括實習材料費 ) ~ 十堂 咁你俾哂全期未呀?

    回覆刪除
  7. 唉 ~  叫做都有得落手整喇, 不過唔多o者~

    回覆刪除
  8. Pinkerry : 我update o左啦, 你慢慢睇啦 Karen : 係啦......我仲諗可唔可以投訴呀  早知就拎呢$1k 同你去張蛇到學整3個cake啦 Ivany : 唔制呀......我又唔係C9 ..............至多都係「中女」之ma Madame Pi : 哇哈哈.......我買浮誇野一定快過買呢d實用品啦  其實oven仔真係唔貴, 可惜亞媽話個廚房咁鬼屎細唔可以再買野番去呀 咪咪吉 : 但是我真係巧想親手整晒成個cake嫁ma + 露絲 : 我一早就俾晒錢啦  如果我知佢係小組整餅, 我一定唔報名  我會用呢$1k去報3-4個出面嗰d整餅course啦 好姊妹GG : 吓.........成晚打o左 兩隻蛋同埋發 o 左 1 分鐘蛋白咋喎 再一次證明 平野冇巧 呀

    回覆刪除
  9. 係咁架,本來我都唔知,因為我個 friend 報過我先知係咁。算啦,佢算平。

    回覆刪除
  10. 係囉...其實買個焗爐番屋企跟住recipe整都ok架!

    回覆刪除
  11. 我都係寧願將去學整蛋糕錢黎買書買工具,自己在家整呀!失敗唔緊要架!再整過囉..整到得為止

    回覆刪除