2007年6月28日 星期四

我們這一家

因為大少奶話好睇, 所以挑起我條根成日都想睇..............

因為姐姐d同事超讚, 所以挑起我姐姐條根成日都想睇......

因為亞媽d女女想睇, 所以挑起我亞媽成日都想睇............

因為同亞仔你講過我想睇............

所以.............

多謝你的VCD呀

其實有時禮物唔係在乎價值, 係在乎心意同埋有冇heart
既......

++++++++++++

To 亞仔 : 今次你好乖同聰明豆呀 

.......不過其實唔知我有冇同你講過我都巧like 一粒粒既火鑽, LV, BV, Gucci, Channel, Cartier, Prada, Miu Miu, Chloe, Rolex, Patek Philippe, Audemars Pigeut, Piaget, Burberry, Ferragamo, Tiffany, Dior..............等等嫁, 唔該你呀

咁樣都巧代表你個
 

++++++++++++


14 則留言:

  1. 嘻...袁生都送咗花師奶既coin bag 比我呀!!

    回覆刪除
  2. 哈哈哈, 你真係貪心貪到出哂面啦~

    回覆刪除
  3. 你個Prada多左個a字 小心亞仔買錯比你呀 我每日準時4:30pm睇花師奶架!好笑到爆呀

    回覆刪除
  4. 露絲公關手記2007年6月28日 晚上9:31

    有集講花師奶學韻律泳,笑到我嘖飯,你睇下見唔見啦

    回覆刪除
  5. 花師奶真係咁好睇??  我都想睇吓

    回覆刪除
  6. 幸福小女人- Diana2007年6月28日 晚上10:43

    無錯,, 禮物不在乎價值,, 但求心意~~  

    回覆刪除
  7. Honey, 唔好咁貪心啦!  

    回覆刪除
  8. Tan Tan : 係花師奶成個人呀 ? 咪咪吉 / Honey : 我都話我係浮誇的cheap精ma 大少奶 : 唔該晒  我已更正番lu  巧在你提醒我咋, 如果唔係亞仔好可能去深圳買個 B 貨 / C貨俾我呀 4:30pm 係唔係TVB收費台做呀   露絲 : 好, 等我留意先 Karen : 咁多人都like應該幾攬笑呀 Diana : 係呀......可惜浮誇既我有時都想收d浮誇禮物嫁  

    回覆刪除
  9. 花C奶真係好好笑 我都有講過 http://hk.myblog.yahoo.com/nana_a321/article?mid=373&fid=-1

    回覆刪除
  10. 整咗一晚, 自己燒先有意思, BT都有一定風險, 隨時"為女死,為女亡,為女走進雜差房"

    回覆刪除
  11. ☆╯娜NaNa娜╭☆ : 你好呀  我仲未睇呀, 但好多人既comment都係咁呀, 攬到我想睇 Pinkberry :   V :  我唔想你去雜差房呀    

    回覆刪除
  12. GG 係呀!收費台做花師奶新一輯,好攪笑呀 我就係怕去深圳買個 B 貨 / C貨俾你

    回覆刪除
  13. 如果咁樣寫出來就可以有 我又寫~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    回覆刪除