2007年6月13日 星期三

波波花

發花癲

既我就經常性地買
d花番地獄嫁啦
(
詳情可睇番地獄花展
)……
基本上大部份既花我都like, 就算係劍蘭都可以好靚好grand呀 (只要佢一大扎咁放响一個大玻璃高身花瓶到
)……
但人總會有ranking, 賣飛佛
top three (
排名不分先後)

繡球花 (不過我鐘意叫佢做「波波花
),

百合
同埋

牡丹花

琴日lunch time o左間新發掘既花鋪叫「綠悠悠」, 去到見到賣飛佛
「波波花
,
咁當然問吓價啦
………………………………
哇蟹
,
一問發覺巧抵呀……$25
!!!
平時觀塘廣場至少要$50-60, apm間花鋪都要$80-90, 就算花墟都要$40

實在巧抵巧抵呢
, 忍不住要買兩枝呀 (一枝响地獄擺, 一枝就拎番屋企), yeah
巧開心呀
 

你睇「波波花

幾靚
:

 

真係巧抵, o左工又忍唔住買多支
俾仔媽


12 則留言:

  1. 真係好靚, 但係我鐘意盆栽嘅花多d 不過盆栽嘅"波波"好似好難種架!

    回覆刪除
  2. 我同你相反呀,我唔太鍾意花架咋,我唔鍾意陣味呀。

    回覆刪除
  3. 係邊度ka,好抵ar!

    回覆刪除
  4. 香港九龍官塘康寧道41號 金僑華廈地下9號舖  <--- 呢間ma? http://www.samsforest.com/catalog/product_info.php?products_id=314&osCsid=8fece45067b73c94bcddedd401889968

    回覆刪除
  5. 我搵日都要去先!去多唔多花材買架?葉材呢?

    回覆刪除
  6. 我就最愛馬蹄蘭~

    回覆刪除
  7. 間shop係邊嫁? 咁抵既?

    回覆刪除
  8. 咪咪吉 : 我响地獄都有8盆盆栽呀  如果係波波花, 我like插多d law Pinkberry : 一d d 花有味啦, 波波花冇香味嫁 Cindy : 應該係呢間, 我攞o左張leaflet响地獄樹, 聽日confirm你個地址  間野响裕民坊間HSBC斜對面, People's 電話向上行到街口地鋪  果樹d花材同葉材唔算巧多, 不過比觀塘廣場果幾間多d啦, 唔可以同花墟比, 佢d太陽菊$10有5枝呀 好姊妹GG : 收到.....原來你like聖安娜花 Ivany : 間野响官塘呀, 你就唔就腳 ?!

    回覆刪除
  9. 咦!都幾靚喎

    回覆刪除
  10. 露絲公關手記2007年6月14日 晚上9:41

    Agnes b 都有款花球係用呢種花做花材架

    回覆刪除
  11. 大少奶 / vyvy : 係呀.....波波花 好靚, 淨係一朵唔屎其他伴花都巧得 露絲 : O......真的嗎, 相信會好靚呢 .........咁你結婚嗰陣係唔係用b仔花球呢

    回覆刪除