2007年6月11日 星期一

King Parrot Royal Card

考慮o左有成年, 因為至愛

女友話:
「咁我o地以後約會親都去King Parrot Group到食law」, 所以我終於都決定入會lu......

e家入會年費$980送$400 cash coupon, 嗰日我仲即時响瑪哈巴到用, Honey同女友H套現番俾我 (咁我即係大概$600入會咋

), 另外又送o左本值$
1600 既餐飲coupon, 除o左送支house wine, 大部份都係送一碟約$60既小菜, 當然我去唔晒佢d地方, 不過我諗起碼用到5、6張 (apm都有兩樹係King Parrot啦
), 平時去大部份King Parrot Group 到
食野又有85折, 又可以借俾d朋友用兼儲分換野食
, 咁計落都ok啦, 哇哈哈
(我呢個cheap 精又响樹計埋d婆仔數
)

Hehe, 以後唔晒左借右借, 反而我可以借俾各方友好用tim

King Parrot 資料 :

http://www.kingparrot.com/eng/index.php

++++++++++++++++

新G料 -- King Parrot Group  有以下餐廳 :

狎鷗亭, 香辣屋, 天與地, El Cid, King Ludwig Beerhall 德國餐廳, King & I, 家傳滬曉, 瑪哈巴, 阿拉麵館, Pasha 新疆菜, Balalaika 俄羅斯餐廳......等等


11 則留言:

  1. 咩東東黎架?? 我大鄉里唔知係咩傢伙

    回覆刪除
  2.  I surf around & find your blog. Interesting!! Just look up at the link of King Parrot's group... have they got member restaurant in Paris?

    回覆刪除
  3. King Parrot 嘅餐廳真係OK!  特別愛亦柱嘅德國餐廳 同埋尖沙咀嘅俄羅斯野------------ 真好呀!!遇到你同我一樣都歡喜係呢個集團食野呀!!!  

    回覆刪除
  4. 係囉!我同Karen一樣呀!唔知係咩傢伙呀!aiya...好大鄉里呀

    回覆刪除
  5. 有邊d 出名d既地方 可以用嫁?

    回覆刪除
  6. Honey ...我哋下次試吓去食佢嘅俄國菜吖?!

    回覆刪除
  7. 以後搵地方食飯可以集中火力去佢個Gp 啲餐廳,唔水煩lu 我都係咁架,有著數,食都食得開心啲

    回覆刪除
  8. wa, 85折,正wo!我鍾意去赤柱美利樓ka! 投票未? http://hk.myblog.yahoo.com/cindy-marco/article?mid=8314&prev=8412&next=8312

    回覆刪除
  9. Karen / vyvy/ Ivany  : 為o左你o地......我update o左d 新G料俾你睇 呀 princess@paris : FanQ & nice to meet U2  I don't think King Parrot has member restaurant in Paris lar, but you may refer this link http://www.kingparrot.com/eng/index.php  for more details if u're interested mRS cHenG 's LiFe :  e.....咁等你T1T2穩定d咪可以約你去King Parrot到食飯law Honey : Sure no problem 啦 露絲 : 係呀, 至緊要食得開心 Cindy : 係呀有85折抵巧多  遲d同你去呀  ......我當然投o左你票啦  

    回覆刪除
  10. 哦........原來係咁, 連香辣屋都有折......

    回覆刪除
  11. 我都join左佢地2年啦, 第二年join重送多一個2人套餐, 都幾抵架

    回覆刪除