2007年6月4日 星期一

與眾同樂 tag

嘩蟹, 繼上次笨B媽媽之後, 今次俾大少奶tag中呀, 真巧高興呢, 又係 " tiger + crab " 都要做啦 

 (雖然做親呢d都)

+++++++++++++++++++++++

遊戲規則:::::


試說明5項你最想要的生日禮物OR 聖誕禮物

和點名10名網友不能有重覆AND順度去他們的BLOG留言,告訴他們被點名了

我最想收到既生日禮物:

1.  Tiffany charm

2. BV 電話繩

3. > 1 卡 既 diamond

4. Rolex 369 boy size 粉紅面腕表 (要來返工粗用

 <-- 癲-ed)

5 . 一個3房2廳既港島大型屋苑單位一個  (<--- 非常癲-ed)

[ 哇哈哈, 除o左point 1-2 可以affordable 之外, 我愈來愈day-dreaming
]

1. 點你的人是誰?

大少奶


2. 你跟他是甚麼關係?

Blog友

3. 寫出你對他的5個好印象?

好愛大少爺、整野食好叻 (咁短時間已經識整咁多野)、對身邊既人好好、對生活有要求 (i.e 識食識嘆識shopping)、瘋癲

4. 他對你做過最深刻的事 ... ?

記得亞仔的生日

5. 他跟你說過最深刻的說話?

她會「用心」去睇我既blog

 同埋會整「彈蛋糕」我食

6. 如果他變成你的情人,,,你會因為他的那一方面而令你喜歡他呢?

看見自己喜歡的人高興自己就開心, 樣樣都以對方行先~


7. 如果他變成你的敵人...你會因為他的那一方面而令你討厭他呢?

整野食叻過我90幾條街

8. 現在你最想他對你做的一件事?

整「彈蛋糕」我食同埋約我去JW食Lunch buffet

9. 你覺得周圍的人認為你是怎樣的人?

浮誇, 低能, bi-li-ba-la 同埋都有d心思咁啦~


10.自己想成為的理想類型是?

靚女, 才女, 財女, 索女

11. 給關心自己、喜歡自己的人大喊一句吧:

祝各位身體健康, 日日都咁開心!

12. 把這份問卷傳給你最想知道他對你的感覺的10個人
Honey 、Karen 、幸福小女人 - Diana、 Madame Pi 、Cindy 、TanTan 、Pinkberry  、露絲 、Mrs cheng's life 、Emily

(註 : 本身巧想tag 好姊妹GG, Ivany, vanlily, 笨B媽媽, 咪咪吉 嫁, 可惜已經俾大少奶tago左 )


9 則留言:

  1. 哇哈哈哈哈哈 你既生日禮物比我貪心呀    

    回覆刪除
  2. 大少奶: e.......剛剛去完通知 d bloggers, 諗住去你樹, 點知你咁快tim 哇哈哈, 因為條題目係 「 最想收到 」ma, 咁咪day-dreaming 吓law

    回覆刪除
  3. GG, 係咪你 tag 左我我唔可以 tag 返你 , 同埋你 tag 左 o 既人我係咪唔可以 tag 架 ?? 你知啦 …… 我第一次比人 tag 咋 …. 真失禮

    回覆刪除
  4. GG:哇哈哈哈 ~ 你o的生日禮物,果然好有「大志」啊 我o個o的,絕對顯示出我小女人兼村姑的風格 ...

    回覆刪除
  5. 玩咗喇...過黎睇吓~

    回覆刪除
  6. Karen : 按【遊戲規則】就係呀......不過巧似笨B媽媽咁話, 你俾我tag中而唔like玩的可以當睇我唔到, 冇tag到又想玩的就隨便「引用」條link去玩 笨B媽媽 : hehe, 你個list d 禮物朋友們易送到俾你呀, 我嗰d係大想頭發吓白日夢嫁咋 TanTan : 我真係覺得你係靚女呀

    回覆刪除
  7. 抱歉.....我不玩連鎖遊戲哦!

    回覆刪除
  8. 係喎~ 點解我諗唔到要依d呢? 老闆, 可唔可以改改佢....

    回覆刪除
  9. 哈哈哈!!!我岩岩先睇到你嘅留言------------加上我超落後兼老土-------------睇完你嘅說明介紹----------終於知道做緊乜啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!我超低能以為係blog新加嘅功能

    回覆刪除