2007年6月10日 星期日

Belly Dance @ 瑪哈巴

今日飛o左亞仔既我做o左巧多野呀

 首先做乖乖女同亞媽飲茶

 跟住就去

MAC修眉, 嘩......巧鬼屎痛呀
, 快d用完last嗰兩張飛轉番去Bobbi Brown先~

 之後同至愛Honey行o左一陣

朗豪坊, share o左個mos burger (都幾巧味
), 估唔到行o左半個鐘到大家都有收穫呀, Honey就買o左條型仔返工褲, 我就响
Venilla suite 買o左對銀色船跟鞋 (有八折呀
)

 我o地跟住就去TST, 約o左

舊舊舊同事女友H一齊去食飯+吹水+睇人跳肚皮舞, 所以就去o左諾士佛臺既瑪哈巴到食。呢個地方係女友H揀, 佢呢期超愛上
Yoga同肚皮舞, 早排仲去埋KL到拜師學藝tim 雖然我對肚皮舞冇特別preference, 不過睇吓見識吓又何況 好, 我o地去片啦 :-

呢樹係

土耳其菜, 間野唔算好大, d食物都OK咁啦 (但唔可以叫好味), 當中至like 就係南瓜酥皮卷同埋酥炸羊肋骨
, 至唔like就是燶o左既
燒菇菇
, 不過份量比較細, 我覺得兩三四個人來食就可以, 如果一大班人就唔巧似叫多多都唔覺夠law  我o地叫o左8樣野, 用埋剛剛申請既King Parrot card有85折, 咁每人約$180, 巧似貴o左d d......不過我o地睇o左3part肚皮舞, 計番條數都ok啦

 食完仲要去

大良八記食糖水吹多o左陣水tim

 


8 則留言:

  1. 去片.........但係無肚皮舞o既片......我都想睇.......跳舞係我飛佛呀....

    回覆刪除
  2. 我仲以為係我既好姊妹去左跳肚皮舞添!

    回覆刪除
  3. 露絲公關手記2007年6月11日 凌晨1:51

    一路睇 ~ 我都以為係你去跳肚皮舞架

    回覆刪除
  4. GG, d模响二德惠有得買!  好易脫架咋!City' Super都有,唔知baking warehouse有無呢? http://www.twinsco.com/GenCategory.php?cat_id=81

    回覆刪除
  5. 我上次都有去, 可惜原來星期六冇得跳... 激死!

    回覆刪除
  6. 去話去片?肚皮舞呢?

    回覆刪除
  7. 咦!!!又係KING PARROT 架喎!!!唔怪之得你要入會啦!!!

    回覆刪除
  8. Karen / 好姊妹GG / 露絲 / vyvy : 我個subject似唔似d生果同方向日報呀 , 如果唔係咁......點吸引你o地睇埋落去呀  至衰就係我部手機壞o左啦, 如果唔係我都想影d片post出來嫁 (編按: 在此要多謝 Honey 借出手機俾我snapshot d 食物 ) Cindy : 多謝教路  + 咪咪吉 : e....我係星期六去嫁喎 mRS cHenG 's LiFe : 係呀, 一大班人食飯巧多時都去呢個group d 餐廳食野呀, 所以入會都有so掛

    回覆刪除