2007年7月11日 星期三

豐收的1800秒

由於本人受地獄火屎事件困擾, 心情低落, 咁遲先post 呢篇blog, 請見諒

 

相信大少奶對圓眼已經等到又長又突啦

講番正題先!

嘻嘻哈哈的1800秒之後, 我就滿載而歸咁番地獄啦
 

當然我都有送「的士」咁多既現成禮物

(Mrs. Field cookies 俾Cindy, Muffins + Godiva 雪糕俾大少奶 &咪咪吉)同張豆丁咁細既心意
卡俾佢o地......但是我個回報就好豐盛啦, 你睇

計有 :

 大少奶既方形杏仁紅莓
曲奇 (附有可愛天使小紙袋)

點解

點解 點解 點解會係方形而唔係圓形呢 
大少奶你下次用抹手紙個筒做模ma

食後感 : 好香, 好味道
 我同亞仔都覺得有d似馬交既「樂宮曲奇」呀......不過今日再食d
紅莓就有d d 韌呀 ~

我唔捨得一日食晒呀

, 同埋又俾o左亞仔, 仔媽同同事食2塊, e家仲keep o左兩塊預留俾好姊妹同Karen tim 大少奶 : 你睇我幾唔夠食  ............好彩, 你d誠意搭夠咋

 咪咪吉既貝殼同心型的朱古力及原味Madeleines

個packing同外形好靚嫁, 個心形仲有孖色tim

食後感 : 以homemade 計係可以的
 不過仍有進步既空間
(其實你已經叻過我巧多啦, 我識食唔整啦
), 所以你睇多d Cindy 本書啦

  清秀的Cindy既波波花相架同水種植物 (極豪華的包裝, 連朵花都靚過人)

真係超高興收到佢咁有心思既見面禮啊!  Cindy送的禮物真係件件窩心又細心

 她知我响地獄就送來水種植物同波波花相架好
讓我可以放在地獄內作點綴, 我已經將佢o地擺响當眼位置啦

 

記得自己响手信の感恩講過人家送禮俾我, 我會著重份心意多過份禮物本身, 收到已經巧窩心啦
......所以真的多謝晒你o地呀 

我呢1800秒過得好開心呀, 希望下次可以同你o地癲耐d啦

 


沒有留言:

張貼留言